در پی راهیابی دو نفر از دانش آموزان منطقه میانه به مجلس دانش آموزی؛

اعتبارنامه دو دانش آموزمیانه ای بعنوان نماینده مجلس دانش آموزی صادرشد

در انتخابات هشتمین دوره مجلس دانش آموزی، دو نفر از دانش آموزان منطقه میانه با کسب بیشترین آراء به عنوان نماینده دانش آموزان استان آذربایجان شرقی به مجلس دانش آموزی راه یافتند.

کد مطلب: ۵۲۸۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، در انتخابات هشتمین دوره مجلس دانش آموزی دو نفر از دانش آموزان منطقه میانه به نام های فائزه بیرامی از دبیرستان آیت اله احمدی میانجی و فائقه تیغی ارسی از دبیرستان حضرت ولی عصر (عج) در مجمع شوراهای دانش آموزی مناطق استان با کسب بیشترین آراء به عنوان نماینده دانش آموزان استان آذربایجان شرقی به مجلس دانش آموزی راه یافتند.

بر اساس این گزارش،اعتبار نامه این دو دانش آموز از سوی رئیس دبیرخانه مجلس دانش آموزی صادرشد و این اعتبار نامه تا پایان سال 96 اعتبار دارد.

در اعتبار نامه این دو دانش آموز آمده است:اکنون که در سال اقتصاد مقاوتی،اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده و در دولت تدبیر و امید به دنبال اعتدال سیاسی،تدبیر اقتصادی و امید اجتماعی هستیم،با حضور دانش اموزان آگاه و با بصیرت،در انتخابات هشتمین دوره مجلس دانش آموزی موفق به کسب اکثریت آراء جامعه دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران شده اید.

در این اعتبار نامه آمده است:با عنایت به صورتجلسه واصله و تایید صحت انتخابات آن حوزه توسط ستاد انتخابات مجلس دانش اموزی به موجب این اعتبار تامه شما در هشتمین دوره مجلس دانش اموزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده دانش آموزی استان آذربایجان شرقی تا پایان سال 1396 منصوب می شوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار