توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان:

اعتبارنامه به 2 نماینده کهگیلویه و بویراحمدی مجلس دانش آموزی کشور اعطا شد

یاسوج(پانا) ـ اعتبارنامه نهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان به 2 نماینده کهگیلویه و بویراحمدی این مجلس اعطا شد.

کد مطلب: ۸۳۶۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اعتبارنامه به 2 نماینده کهگیلویه و بویراحمدی مجلس دانش آموزی کشور اعطا شد

هادی زارع پور در نشست مدیران آموزش و پرورش شهرستان/ مناطق استان که با همکاری سازمان دانش آموزی در اردوگاه فرهنگی و تربیتی شهید بهشتی یاسوج برگزار شد، با توجه به مشکلات و شرایط جدید پیش آمده برای کشور مدیریت مبتنی بر شرایط موجود و نهایت برخورد احترام آمیز با مردم و فرهنگیان را خواستار شد و گفت: در فضایی که دشمنان خارجی و غافلان داخلی هر روز بذر یأس می‌کارند تا هر کدام به هدفی که در ذهن دارند برسند وظیفه همه ما که با امید مردم در نظام مسئولیت پذیرفته‌ایم این است که خدمت به کشور را آلوده به اغراض فردی و جناحی نکنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و خلق منابع جدید و پایدار و اقتصادی باید مورد تاکید مدیران آموزش و پرورش باشد.

وی به جشنواره خیرین اشاره کرد و تصریح کرد: این برنامه دهم مردادماه برگزار می شود و لازم است مدیران از ظرفیت خیرین در آموزش و پرورش شهرستانها به خوبی استفاده کنند.

زارع پور کمبود نیروی انسانی و فضای فیزیکی را مهم ترین مشکل استقرار پایه دوازدهم برشمرد و اظهار کرد: با استقرار پایه دوازدهم بیشترین مشکل را در هنرستان ها خواهیم داشت.

وی افزود: از آنجا که هنرستان ها از 2 پایه به 3 پایه آموزشی تبدیل خواهند شد، 107 کلاس درس جدید و 111 کارگاه کمبود داریم.

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به برنامه تضمین کیفیت مدارس اشاره کرد و گفت: برنامه ایران مهارت سال گذشته در هشت استان به صورت پایلوت انجام گرفت و امسال تمامی استانها این برنامه را شروع خواهند کرد.

اجرای خوب پروژه مهر، ثبت نام به موقع دانش آموزان، اوقات فراغت دانش آموزان، وضعیت نیروی انسانی ، استقرار پایه دوازدهم، انتصاب و انتخاب مدیران، هدایت تحصیلی، فضای آموزشی و تجهیزات آموزشگاهی، کمبود وسایل نقلیه از جمله مسائل مطرح شده توسط روسای آموزش و پرورش شهرستان/مناطق استان در این نشست بود.

گفتنی است در ابتدای جلسه نیز سید نظام مرادی، رییس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با ارائه گزارش، به بیان عملکرد این سازمان در استان پرداختند.

همچنین دانش آموزان عضو مجلس و مجامع، نیز دغدغه ها و موارد موردنظر خود را با مدیرکل آموزش و پرورش در میان گذاشتند.

در پایان اعتبارنامه نهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان به سید علی خواهش نیک و شمیم صادقیان فر 2 نماینده کهگیلویه و بویراحمدی این مجلس اعطا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار