پایان داوری یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر

داوری یازدهمین دوره جشنواره تعاونی های برتر در استان یزد به اتمام رسید و 21 شرکت تعاونی برتر شناخته شدند.

کد مطلب: ۵۲۵۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، در یازدهمین دوره جشنواره تعاونی های برتر 198 شرکت تعاونی از این استان در 20 گرایش، اطلاعات خود را در سامانه ثبت کردند که تنها پرونده نیمی ازاین تعداد شرکت کننده کامل و بدون نقص ارزیابی شد.

در پایان داوری این دوره، براساس ارزیابی فرمهای اختصاصی و عمومی ودر مجموع از200 امتیاز، 44 شرکت در گرایش های بیست گانه حائزحد نصاب امتیاز شدند.

کمیته داوری یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر در استان یزد متشکل از مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی به عنوان رییس کمیته، مدیریت تعاون به عنوان دبیر و روسای ادارات توسعه، تشکیل ونظارت تعاونی ها، و روسای حراست و روابط عمومی و رییس اتاق تعاون و مدیران عامل اتحادیه های فرهنگیان و دانش بنیان به عنوان اعضای کمیته در پایان این مرحله از داوری، از 44 تعاونی راه یافته به مرحله نهایی، 21 شرکت را به عنوان تعاونی برتر انتخاب و معرفی کرد.

گفتنی است نتایج جشنواره تعاونی های برتر استان یزد همزمان با سراسر کشور در هفته تعاون (شهریورماه هرسال)، طی مراسمی با حضور تعاونگران و کارآفرینان استان اعلام و از برترین ها تقدیر و تجلیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار