آغاز ثبت نام جشنواره تعاونی های برتر استان فارس

شیراز (پانا) - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس از آغاز ثبت نام در سیزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برترخبر داد و افزود: متقاضیان تا 16 تیرماه فرصت ثبت نام در سامانه را دارند.

کد مطلب: ۸۳۰۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام جشنواره تعاونی های برتر استان فارس

سهراب مختاری در گفت و گو با پانا، افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.taavonibartar.ir و یا پایگاه اینترنتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس به نشانی http//fars.mcls.gov.ir برای شرکت در سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: این جشنواره در زمینه های تولیدی، توزیعی، خدماتی و کشاورزی برگزار می گردد.

وی افزود: تمامی شرکت ها و اتحایه های تعاونی می توانند در گرایش های مختلف این جشنواره نظیر کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، خدماتی، اعتبار، دهیاری ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، تأمین نیاز تولیدکنندگان، مصرف کنندگان و صفوف و بنیاد تعاون و کارآفرینی ثبت نام کنند.

او اظهار داشت: این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی الگوهای برتر، معرفی دستاوردهای بخش تعاون و ترویج فرهنگ کار گروهی و جمعی برگزار می شود و با توجه به نامگذاری امسال با عنوان حمایت از کار و تولید ایرانی برگزاری این جشنواره می تواند با ایجاد رقابت و ارتقای کیفیت تولید و خدمات در بین تعاونی های مختلف در حمایت از تولید داخل موثر باشد.

جشنواره تعاونی ها برتر همه ساله همزمان با هفته تعاون از 13 تا 19 شهریور ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار