دیدار دانش آموزان منتخب کشوری با امام جمعه قرچک

همزمان با دهه کرامت، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک و دانش آموزان دختر برترمسابقات کشوری با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

کد مطلب: ۵۲۴۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، حجت الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در این دیدار گفت: درک ابعاد وجودی حضرت معصومه(س) و رسیدن به جایگاه معنوی آن حضرت، ضرورت تعیین راهکارهایی برای پیاده کردن آن در جامعه را مشخص می سازد تا بانوان و به ویژه دختران ما، با الگوبرداری از آن کریمه اهل بیت(ع) مظهر عفاف، تقوا و حیا باشند .

امام جمعه شهرستان قرچک افزود: نامگذاری روز ملی دختران در زادروز آن حضرت، حرکتی نمادین برای گوشزد کردن شخصیت حضرت معصومه(س) و ترویج ابعاد وجودی این دختر اهل بیت(ع) در میان دختران مسلمان و در نهایت الگوسازی از شخصیت آن حضرت برای دختران امروز است .
مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در ادامه این دیدارافزود:دختران ایران اسلامی باید جایگاه خود را شناسایی کرده و با حضور فعال خود در اجتماع نمونه بارز بانوی مسلمان در جهان باشند .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک با اشاره به حمایت های امام جمعه شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: ازراهنمایی ها،نظرات د لسوزانه،حمایت ها وتلاش های امام جمعه شهرستان قرچک نسبت به خانواده بزرگ دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان قرچک تقدیر و تشکر می نماییم .
نیکبخت یادآورشد:در طول سال تحصیلی طرح همراهان نمازباهدف ترویج مسائل دینی و اقامه نماز هر هفته با حضور حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه قرچک و مسئولان آموزش و پرورش در مدارس این شهرستان برگزار شد و مسئولان ضمن شرکت در برنامه نماز جماعت دانش‌آموزان از سخنرانی امام جمعه نیز بهره‌مند شدند .

/خبرنگار: مائده اسلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار