امام جمعه قرچک:سرزمینهای راهیان نورمناطق قدم‌گاه و به تعبیری مشهد شهدا است

قرچک (پانا) - امام جمعه شهرستان قرچک گفت: دنیای پیشرفته امروز به دنبال ارزش‌های اسلامی است و ارزش‌ها هم فقط در قالب اهداف ارزشی پیدا می‌شود.

کد مطلب: ۹۶۷۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه قرچک:سرزمینهای راهیان نورمناطق قدم‌گاه و به تعبیری مشهد شهدا است

حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی در مراسم اعزام جمعی از دانش آموزان به اردوی راهیان نور، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس مبدأ تاریخ جهان اسلام بود و به فرموده امام راحل هشت سال دفاع مقدس دانشگاه انسان‌سازی بوده است.

او افزود: تمام ارزش‌ها و فضائل در آن هشت سال دفاع مقدس سال از جوانان این مرز و بوم دورهم جمع شده بودند و به جهاد در راه خدا پرداختند.

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: به واسطه اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی بود که امروز در دنیا مطرح شدیم و اهداف انقلاب اسلامی ایران به دنیا صادرشده است.

او خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله که در تمام زمینه‌ها موفق و مؤید باشیم و دانش آموزان استفاده لازم را از تمام ظرفیت‌ها و لحظات اردوی راهیان نور به نحو احسن ببرند.

امام جمعه قرچک بیان داشت: اردوی راهیان نور یکی از سفرهای پرخاطره‌ای است که در زندگی عزیزان شکل می‌گیرد، چرااین سرزمینها مناطق قدم‌گاه و به تعبیری مشهد شهدا است و قطعاً شهدا تأییدکننده زحمات و مجاهدت‌ها و این توجهات ویژه شما هستند و شهدا مایه‌ی خیر و برکت در زندگی شما خواهند بود.

او اذعان داشت: دنیای پیشرفته امروز به دنبال ارزش‌های اسلامی است و ارزش‌ها هم فقط در قالب اهداف ارزشی پیدا می‌شود.

حجت الاسلام اسماعیلی خاطر نشان کرد: هنوز شهدای ما شناخته‌نشده‌اند همان‌طور که امروز ائمه معصومین و امام زمان(عج) شناخته‌شده در جهان نیستند و شما عزیزان به عنوان سربازان امام عصر(عج) صاحبان اندیشه و محور وحی بردیدگان بلند عزت و آزادی الگوهای جهان خواهید شد.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار