فرماندار رودان:

خبرنگاران در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی سهیم هستند

فرماندار رودان گفت: با توجه به جنگ رسانه‌ای که در دنیا بر علیه کشور ما شکل گرفته است خبرنگاران با بازتاب اخبار کشور به سربلندی نظام جمهوری اسلامی در دنیا کمک می‌کنند.

کد مطلب: ۵۲۳۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، احمد محمودی در جلسه ستاد بزرگداشت روز خبرنگار شهرستان رودان اظهار داشت: یکی از سخت‌ترین و پر استرس ترین شغل‌های موجود در جامعه، خبرنگاری است و همه تلاشگران این عرصه با روحیه بالا و انگیزه مضاعف در این مسیر قدم برداشته‌اند و کار خود را با همت و کوشش دوچندان در حال انجام هستند.

وی افزود: فعالیت خبرنگاران در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی سهیم هستند و با توجه به جنگ رسانه‌ای که در دنیا بر علیه کشور ما شکل گرفته است خبرنگاران با بازتاب اخبار کشور به سربلندی نظام جمهوری اسلامی در دنیا کمک می‌کنند.

فرماندار رودان با اشاره به 17 مرداد روز خبرنگار بیان کرد: تشکیل ستاد بزرگداشت روز خبرنگار یکی از اهدافی است که در راستای آن بتوان یک مراسم باشکوه و در شان خبرنگاران ، حفظ جایگاه و وظیفه بسیار خطیر اصحاب رسانه برای مردم مشخص و نمایان شود.

احمد محمودی با توجه به بازتاب فعالیت‌های دولت به‌ وسیله خبرنگاران عنوان کرد: زحمات این قشر پر تلاش در رسانه‌ای کردن وپوشش گسترده فعالیت‌ های دولت تدبیر و امید درسطح شهرستان قابل تحسین است و ما وظیفه داریم از این زحمات ارزشمند تقدیر به ‌عمل بیاوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار