استاندار اردبیل در دیداربا مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

شورابیل و سرعین مستعد راه اندازی کتابخانه کانون پرورشی

استاندار اردبیل شورابیل و سرعین را از نقاط مستعد برای راه اندازی کتابخانه های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

کد مطلب: ۵۲۲۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مجید خدابخش در دیدار مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نسبت به اختصاص چند دستگاه خودرو برای راه اندازی کتابخانه های سیار کانون پرورش فکری کودکان در استان و به خصوص نقاط محروم قول مساعد داد و گفت: شورابیل و سرعین از ظرفیت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار است.

وی افزود: شهرداری اردبیل سال جاری 20 میلیارد ریال در شورابیل هزینه می کند و از جمله رینگ مخصوص پیاده روی با چمن مصنوعی احداث شده و تردد خودرو دیگر در رینگ اول ممنوع شده است.

استاندار اردبیل بیان کرد: چرخه های هوشمند و موتور برقی برای استفاده عموم نیز مد نظر قرار گرفته است و حتی فعالیت هایی مانند پرورش ماهی در قفس در شورابیل دیده شده که به این مجموعه موضوعیت خاصی بخشیده و می توان از این فضای گردشگرپذیر برای ترویج اهداف کانون نیز بهره برد.

وی با اشاره به درخواست احداث مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سرعین اضافه کرد: برای احداث مجموعه ای فرهنگی جامع می توان با رایزنی فرمانداری نسبت به معاوضه زمین اقدام کرد و برای ساخت آن نیز از ظرفیت خیرین بهره برد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز بیان کرد: در صورت تامین خودروها از سوی استان برای راه اندازی کتابخانه های سیار، کانون پرورش نسبت به تامین نیروی انسانی مورد نیاز اقدام خواهد کرد.

علیرضا حاجیان زاده با اشاره به فعالیت 942 مرکز فرهنگی هنری کانون در کشور افزود: برای راه اندازی مراکز فرهنگی باید از ظرفیت خیرین استفاده شود که متاسفانه این امر مغفول مانده است.

وی گفت : بسیاری از خیرین در زمینه احداث فضاهای آموزشی فعال هستند اما در بحث های فرهنگی ورود نمی کنند؛ تنها یک فعالیت ترویج کتابخوانی که توسط کانون پرورش فکری در بین کودکان و نوجوانان صورت می گیرد، نقش بسزایی در زندگی فرزندان این کشور ایفا می کند که اما این امر مغفول مانده است.

حاجیان زاده بیان کرد: باید در زمینه فعالیت های اثرگذار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فعالیت های مجموعه کانون زبان ایران که در نقاط مختلف استان ها گسترش یافته، خیرین با این فعالیت ها و آثار آن آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار