شهردار اردبیل:

اولین زیپ‌لاین رفت و برگشت کشور در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل (پانا) - شهردار اردبیل گفت: زیپ‌لاین دریاچه شورابیل با طول ۴۷۵ متر و سرعت ۶ متر در ثانیه به عنوان اولین زیپ‌لاین رفت و برگشت موتوری در کشور با مشارکت بخش خصوصی تا تابستان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۸۱۹۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین زیپ‌لاین رفت و برگشت کشور در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

حمید لطف‌اللهیان با اشاره به اینکه امن‌ترین زیپ لاین کشور در شورابیل آماده بهره برداری است، اظهار کرد: با توجه به کنترل جزء به جزء و تأییدیه استاندارد این پروژه با برطرف شدن مشکلات جزیی، این طرح در اول تابستان آماده بهره‌برداری خواهد بود.

وی با بیان این که در حال حاضر بیش از ۱۳ پیمانکار در سراسر این مجمتع روند اجرایی عملیات عمرانی را به منظور بهره‌برداری تکمیل می‌کنند، افزود: چندین پروژه‌های شاخص تفریحی دیگر نیز تا تابستان سال جاری افتتاح و راه‌اندازی خواهند شد.

شهردار اردبیل ادامه داد: زیپ لاین شورابیل با طول ۴۷۵ متر و با سرعت ۶ متر در ثانیه به عنوان اولین زیپ لاین رفت و برگشت در کشور است که با مشارکت بخش خصوصی با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان راه‌اندازی شده و قابل بهره‌برداری است.

لطف‌اللهیان همچنین از راه‌اندازی اتوبوس دریایی در چند ماه آتی خبرداد و بیان کرد: قرارداد این پروژه با بخش خصوصی منعقد شده و اسکله آن نصب شده که با ظرفیت ۴۰ نفر و با اعتبار یک میلیارد و۸۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های تفریحی در مجتمع گردشگری شورابیل خواهد بود و تا تابستان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار اردبیل با تاکید بر تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه تمام، گفت: با توجه به شروع تعطیلات فصل تابستان پارکینگ‌های ورودی سه گانه و پارکینک طبقاتی شوراسنتر در خدمت مسافران و شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی به بهسازی پارک بزرگ شورابیل، پارک صخره‌ای، پارک دانشجو، پارک کتاب و پارک ترافیک اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم عملیات عمرانی تا آغاز تعطیلات در این مجتمع پایان برسد و در اختیار شهروندان و گردشگران قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار