مدیریت اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت خبر داد:

راه اندازی گشت مبارزه با ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی

مدیریت اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت از راه اندازی گشت مبارزه با ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۵۲۱۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران، اسماعیل دوستی مهر مدیریت اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت طی نشستی با علی صالحی فرماندار این شهرستان اظهارکرد: با توجه به اهمیت مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی طرح گشت مشترک جهاد کشاورزی و بخشداری های مرکزی و شریف آباد پاکدشت فعالیت خود را آغاز کرده و با حضور در مناطق مختلف، با این پدیده مقابله می کنند.

وی در ادامه افزود: اراضی کشاورزی شهرستان پاکدشت از حاصلخیزی بالایی برخوردارند و برخی از سودجویان با تغییر کاربری، این اراضی را تخریب و در اصل امنیت غذایی جامعه را با مشکل مواجه می سازند.

دوستی مهر تصریح کرد: گشت مبارزه با ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی به صورت شبانه روزی نسبت به رصد تغییرات در اراضی کشاورزی اقدام و در صورت مشاهده هر نوع ساخت و ساز با آن ها برخورد می کنند .

وی تصریح کرد: با راه اندازی این گشت ، چندین مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی پاکدشت شناسایی شده که طی روزهای آتی با حکم قضایی تخریب و این اراضی آزاد سازی می شوند .

شایان ذکر است ،شهرستان پاکدشت بیش از 26 هزار هکتار اراضی قابل کشت دارد که سرآمد تولیدات گیاهی این شهرستان را می توان در کشت گل و گیاه عنوان کرد واین شهرستان با دارا بودن بیش از یک هزار هکتار گلخانه تولید گل ،سالانه بیش از 916 میلیون گل شاخه بریده تولید می کند و از مجموع 26 هزار هکتار اراضی قابل کشت شهرستان پاکدشت ، شش هزار هکتار گندم، چهار هزار و 100 هکتار جو، سه هزار هکتار ذرت علوفه ای یک هزار و 933 هکتار سبزی و صیفی و یک هزار و 250 هکتار یونجه کشت می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار