تخریب ساخت و ساز ، تغییر کاربری و تصرفات غیر مجاز در منطقه قلات/ برخورد قاطع دستگاه قضایی با متجاوزان تعدی به منابع ملی

شیراز (پانا) – بخشی از ساخت و ساز ها، تغییر کابری و تصرفات غیر مجاز اراضی در منطقه قلات  با حضور دادستان عمومی و انقلاب شیراز  و مدیران و مسئولان متولی امر زمین و اراضی در استان فارس تخریب شد.

کد مطلب: ۸۱۸۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تخریب ساخت و ساز ، تغییر کاربری و تصرفات غیر مجاز در منطقه قلات/ برخورد قاطع دستگاه قضایی با متجاوزان تعدی به منابع ملی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در راستای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال و پیشگیری از تخریب وتصرف اراضی ملی ومنابع طبیعی از منطقه قلات شیراز بازدید و نسبت به تخریب و قلع و قمع بناهای غیرمجاز اقدام کرد .

علی صالحی در راستای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال و پیشگیری از تخریب وتصرف اراضی ملی ومنابع طبیعی از منطقه قلات شیراز بازدید و نسبت به تخریب و قلع و قمع بناهای غیرمجاز در منطقه بخصوص حریم رودخانه قلات اقدام کرد .

وی هدف از این بازدید را نظارت بر عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی متولی امر زمین در راستای انجام وظایف حسب مقررات قانونی عنوان کرد و گفت: وظایف دستگاه های اجرایی حفظ حراست و پیشگیری از دست درازی سود جویان به اراضی ملی و منابع طبیعی و تخریب و قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز است .

این مقام قضایی در ادامه عنوان کرد: در یک اقدام جهادی و انقلابی در بازدید میدانی از منطقه قلات ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه قلات بخصوص سازه ها غیر مجاز در حریم رودخانه را تخریب کردیم و به متجاوزان هشدار می دهیم که دستگاه قضایی با کسانی که بدون مجوز به تغییر کاربری اراضی و باغی و همچنین تعدی به منابع ملی اقدام کنند برخورد قاطع خواهد کرد .

صالحی خاطر نشان کرد: هرهفته با حضور مدیران ارشد استانی از مناطق اطراف شیراز بازدید و به رفع تصرف و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز اقدام خواهیم کرد .

وی تصریح کرد به دادستان های سراسر استان نیز تأکید شده است تا در همین راستا و با هدف حفظ و حراست از حقوق بیت المال اقدام مشابه را در حوزه های قضایی در دستور کار قرار دهند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار