آغاز طرح آمادگی مربیان مناطق دوزبانه ناحیه یك ارومیه از دوم مرداد

طرح آمادگی مربیان مناطق دوزبانه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یك ارومیه، از دوم مرداد 95 تا هشتم شهریور در 21 كلاس اجرا می شود.

کد مطلب: ۵۱۹۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، جلسه کارگاه آموزشی ویژه مربیان آمادگی یک ماهه مناطق دو زبانه به منظور توجیه نحوه تدریس محتوا با حضور معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یك ارومیه و كارشناسان آموزش ابتدایی و 30 نفر از مربیان كلاسهای پیش دبستانی طرح یك ماهه در سالن كنفرانس مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یك ارومیه تشكیل یافت.

در این جلسه احد امیری معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یك ارومیه ضمن تاكید برحمایت ویژه از این نوآموزان و ضرورت اجرای طرح، به تشریح آمار كلاسهای تشكیل یافته و چگونگی اداره كرد مطلوب این كلاسها برای رسیدن به اهداف بهبود وضعیت آموزشی دانش‌آموزان دوزبانه پرداخت.

وی برگزاری كارگاه آموزشی طرح آمادگی یك ماهه مناطق دوزبانه رایکی از مهم‌ترین برنامه‌های محور کیفیت‌بخشی آموزشی دانست و اهداف اجرای این طرح را کسب توانایی زبان فارسی، برقراری ارتباط عاطفی ،گفت‌و‌گوهای کلامی و غیر کلامی،آمادگی برای خواندن و نوشتن، در کودکان دوزبانه عنوان کرد.

در ادامه، مژگان هاشمی از مربیان پیش دبستانی در خصوص كاربرد كتاب كار مربی و محتوای آموزشی لازم برای كلاسهای آمادگی یكماه مطالبی را بیان كرد و مقرر شد كتاب كار فوق الذكر از طریق مدرسه در اختیار مربیان قرار گیرد.

لازم به ذكر است طرح آمادگی یك ماهه مناطق دوزبانه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یك ارومیه، از دوم مرداد 95 تا هشتم شهریور در 21 كلاس به اجرا می شود.

در پایان جلسه مربیان شرکت کننده در این کارگاه نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در مورد اجرای طرح ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار