افتتاح 5 پروژه آموزشی و پرورشی در سفر هیئت دولت به کرمانشاه

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه سفر ریاست جمهوری به این استان با افتتاح پنج پروژه آموزشی و پرورشی همراه خواهد بود، اعتبار هزینه شده برای ساخت این پنج پروژه را 12.5 میلیارد تومان اعلام کرد.

کد مطلب: ۵۱۷۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، مرزبان نظری افتتاح پنج پروژه آموزشی و پرورشی را شامل افتتاح دو باب استخر دانش‌آموزی عنوان کرد و افزود: این دو استخر با زیربنای 2986 مترمربع در شهرستان‌های کرمانشاه و قصرشیرین ساخته شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه افزود: در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمانشاه همچنین سه پروژه آموزشی توسط اداره کل نوسازی مدارس استان به بهره‌برداری خواهد رسید.
نظری این سه پروژه آموزشی را شامل 28 کلاس درس دانست و افزود: این پروژه‌های آموزشی در زمینی به مساحت 4678 متر مربع احداث شده‌اند.
نظری در ادامه اشاره‌ای هم به پروژه‌های آموزشی و پرورشی پیشنهادی برای تصویب در جریان سفر دکتر روحانی به استان کرمانشاه داشت و افزود: پیشنهاد راه‌اندازی 14 باب هنرستان در 14 شهرستان استان کرمانشاه یکی از مهمترین این پیشنهادات خواهد بود که برآورد اعتبار ساخت این هنرستان‌ها در استان بالغ بر 56 میلیارد تومان است.
تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی، اصلاح سیستم‌های گرمایشی و ... پیشنهادات دیگری بود که مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از آن به عنوان یکی از مطالبات اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در سفر دکتر روحانی یاد کرد و افزود: اعتبار لازم برای اجرایی شدن این پیشنهادات نیز 6.3 میلیارد تومان برآورد شده است.
نظری افزود: احداث مدارس جدید برای جایگزینی با مدارس فرسوده یکی دیگر از پیشنهادات استان خواهد بود که در این راستا 17 پروژه آموزشی در نظر گرفته شده است.
نظری برآورد اولیه اعتبار لازم برای ساخت و جایگزینی این پروژه‌های آموزشی را بالغ بر 40 میلیارد تومان دانست.
وی افزود: پیگیری لازم برای تصویب این پیشنهادات در استان انجام گرفته و امید است شاهد تصویب آن‌ها در سفر دکتر روحانی به استان باشیم.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمانشاه رونق استان را در بخش‌های مختلف به‌دنبال داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار