به منظور رفاه حال شهروندان؛

تابلوهای راهنمای شهری منطقه1 کرج بازسازی می شوند

مدیر منطقه 1 شهرداری کرج ازنصب و بازسازی تابلوهای راهنمای شهری طی هفته اخیرخبر داد و گفت: این اقدامات با هدف ارتقاء میزان امنیت عابران پیاده و وسایل نقلیه در سطح منطقه 1 شهرداری کرج صورت می گیرد.

کد مطلب: ۵۱۵۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز،مصطفی خدابین مدیر منطقه 1 شهرداری کرج اظهار داشت: به منظور رفاه حال شهروندان به ویژه رانندگان نصب تابلو های شهری، تعویض و بازسازی تابلوهای فرسوده در دستور کار این منطقه قرار دارد.

خدابین با تاکید بر ضرورت بازسازی و نصب تابلوهای شهری عنوان کرد: عمده فعالیت واحد ترافیک مربوط به نصب و بهسازی تابلوهای شهری می باشد.

این مسئول با بیان اینکه این علائم و تابلوها می تواند در روان سازی ترافیک و افزایش ایمنی موثر باشند، عنوان کرد: رسیدن به این مهم از اولویت هایی است که متولیان و دستگاهای ذیربط با موضوع ترافیک بر انجام آن تاکید دارند.

وی گفت: در همین زمینه 11 فقره بازسازی تابلو با عناوین مختلف و هفت فقره نصب تابلوی راهنمایی در سطح شهر انجام شده است؛ همچنین 2 فقره استانداردسازی تابلوهای انتظامی در دستور کار این حوزه قرار دارد.

وی، اجرای طرح تعویض تابلوهای فرسوده در سطح منطقه را لازمه حفظ سیما و منظر شهری و ایمنی تردد خودرو ها دانست و گفت: این امر موجب کاهش تصادفات خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار