دستگیری سارقان متهم به 96 فقره سرقت در مازندران

فرمانده انتظامی استان، از شناسایی و دستگیری پنج متهم به سرقت مغازه ها از اعضای یک باند و کشف 96 فقره سرقت در این ارتباط خبر داد.

کد مطلب: ۵۰۸۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، سردار"سید محمود میرفیضی" اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان بابلسر، مبنی بر وقوع سرقت از یک واحد صنفی عرضه گوشی تلفن همراه، موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدام ضربتی پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان، تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان بابلسر با کسب این خبر در عملیات ضربتی و هماهنگ با اجرای طرح مهار، مبادی ورودی و خروجی شهر را مورد کنترل قرار دادند و در نتیجه موفق شدند، خودروی متهمان را در یکی از خیابان های شهر متوقف و سه متهم به سرقت مغازه را دستگیر کنند.

سردارمیرفیضی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقات از مالباخته و بازجویی های فنی از متهمان دریافتند، سارقان با سوء استفاده از غفلت فروشنده پس از سرقت دو دستگاه گوشی تلفن همراه مدل "اپل" با استفاده از یک دستگاه خودرو سمند اقدام به فرار کردند که با هوشیاری صاحب مغازه و عکس العمل سریع و به موقع ماموران پلیس، شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران ،خاطر نشان کرد: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت به این شیوه در برخی شهرستان های استان و استان های همجوار و همچنین حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار تیمی متشکل از کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

میرفیضی گفت: متهمان در ادامه تحقیقات پلیس آگاهی ضمن اقرار به بزه انتسابی به 96 فقره سرقت از مغازه ها به این شیوه در شهرستانهای "رامسر، رشت، قزوین و کرج" با همدستی افرادی دیگر اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: ماموران انتظامی دو عضو دیگر از اعضای این باند را نیز شناسایی و دستگیر کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران ضمن هشدار به شهروندان در مراقبت از اموال خود با استفاده از لوازم و تجهیزات ایمنی و حفاظتی، توصیه کرد: مردم در صورت بروز و یا مشاهده هرگونه مشکل امنیتی و انتظامی، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار