معاون پرورشی و فرهنگی وزیر در گفت و گو با پانا :

آموزش و پرورش هیچگاه از اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) خالی نبوده است

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش هیچگاه از اندیشه های ناب حضرت امام خمینی (ره) خالی نبوده است و همه بندهای سند تحول بنیادین برگرفته شده از اندیشه های ناب تربیتی ایشان است .

کد مطلب: ۵۰۲۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد

حمیدرضا کفاش در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت : ما هر چه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داریم از حضرت امام خمینی (ره) است زیرا ایشان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، احیاگر اندیشه ناب اسلامی نه تنها در ایران بلکه در جهان هستند .

وی ادامه داد : به تعبیر مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی ایران بدون نام امام خمینی (ره) در هیچ کجای دنیا شناخته شده نیست و امروز اگر در لبنان ، سوریه ، یمن و سایر نقاط جهان صحبت از آزادیخواهی ، انسانیت و مقابله با قدرت های استکباری است نام امام خمینی (ره) نگین همه نام ها است .


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: امام خمینی (ره) افتخار بزرگی برای همه ایرانیان و مسلمانان جهان است زیرا بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شخصیتی محبوب دل های همه مستضعفین دنیا هستند .


وی تصریح کرد: یکی از بخش های مهمی از اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) ابعاد و اندیشه های تربیتی ایشان است که به لطف خداوند توسط موسسه نشر و تنظیم آثار حضرت امام خمینی (ره) در اختیار ما قرار گرفته و همایش های متعددی هم تاکنون در این زمینه برگزار شده است .


کفاش گفت: اندیشه های ناب امام خمینی (ره) که استخراج شده است در برنامه های ما نیز لحاظ می شود و همایش هایی هم در این زمینه تدارک دیده ایم و در برنامه ریزی های آموزش و پرورش اندیشه های ایشان که تربیت نسلی شجاع، مومن ،معتقد، دارای تشخیص وقوه سیاسی و شناخت جهان است مورد استفاده قرار گرفته است .


وی خاطر نشان کرد: تمام بندهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز الهام گرفته شده از اندیشه ناب تربیتی امام خمینی (ره) است که خوشبختانه در آموزش و پرورش توجه ویژه ای به این سند شده است و خواهد شد .


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش هیچگاه از اندیشه های ناب حضرت امام خمینی (ره) خالی نبوده است البته شدت و ضف داشته اما خالی نبوده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار