وزیر راه و شهرسازی:

بنگاه‌های صنعت هوانوردی سرمایه خود را به 3500 میلیارد ریال برسانند

وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت اصلاح ساختار بنگاهداری در صنعت هوانوردی کشور تاکید کرد و گفت: بنگاه‌های این صنعت باید تا اول مردادماه امسال حداقل سرمایه خود را به سه هزار و 500 میلیارد ریال برسانند.

کد مطلب: ۵۰۱۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی پانا، عباس آخوندی روز سه‌شنبه در مراسم بهره‌برداری از نخستین هواپیمای فلایت چک شرکت فرودگاه‌ها و ناوبرهای هواپیمایی ایران در محل فرودگاه مهرآباد گفت: اصلاح ساختار بنگاهداری صنعت هوانوردی کشور با هدف توانمند ساختن این بنگاه‌ها برای ارائه خدمات هوایی استاندارد صورت می‌گیرد.
وی افزود: مقرر شده است برای اصلاح ساختار این بنگاه‌ها کفایت فنی،‌ مالی و مدیریتی آنها متعاقب رشد سرمایه، افزایش یابد تا افراد بتوانند در این عرصه فعالیت کرده و پروانه‌های لازم را اخذ کنند.
آخوندی افزایش کیفیت فنی، مالی و مدیریتی بنگاه‌های صنعت هوانوردی را گامی مهم در ارتقای جایگاه این بنگاه‌ها در میان سایر کشورهای جهان برشمرد و گفت‌: بدین ترتیب بنگاه‌های صنعت هوانوردی ایران خواهند توانست با فراهم سازی حداقل استانداردهای لازم، اطمینان خاطری برای هموطنان و سایر متقاضیان صنعت هوایی فراهم کنند.
هواپیمای فلایت چک وظیفه بازرسی و کنترل عملکرد دستگاه های کمک ناوبری را در فرودگاه های مختلف بر عهده دارد.
پس از 27 ماه، بکارگیری سیستم های هدایت هواپیماهای مسافری در فرودگاه های کشور امروز با خرید هواپیمای فلایت چک به طور رسمی آغاز شد.
با خرید یک فروند هواپیمای فلایت چک اروپایی با برند کینگ ایر350 آی(King Air 350I) بار دیگر این هواپیما کار خود برای کنترل سیستم های ناوبری هوایی فرودگاه ها آغاز کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار