ششمین جشنواره استانی پروژه های علمی دانش آموزی دردبستان هاجر افتتاح شد

ششمین جشنواره استانی پروژه های علمی دانش آموزان با محوریت سند تحول بنیادین و تاکید مقام عالی وزارت بر کیفیت بخشی بر آموزش و بهبود یادگیری در دبستان هاجر منطقه 7 برگزارشد.

کد مطلب: ۴۹۶۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران ، ششمین جشنواره استانی پروژه های علمی دانش آموزان با محوریت سند تحول بنیادین و تاکید مقام عالی وزارت بر کیفیت بخشی بر آموزش و بهبود یادگیری در دبستان هاجر منطقه 7 برگزارشد.

روحیه پرسشگری و تفکر نقاد و دوری از تزئینات اضافی از دیگر اهداف برنامه جابربن حیان می باشد. این جشنواره با حضور کیارستمی رئیس منطقه 7 آموزش و پرورش شهر تهران، غلامی رئیس گروه های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و کارشناسان مناطق 19 گانه شهر تهران برگزار شد.

کیارستمی رئیس منطقه 7 آموزش و پرورش شهر تهران ضمن خیر مقدم درباره محوریت و اهداف برگزاری این جشنواره گفت: سوال اصیل پرسیدن، درگیر کردن دانش آموزان در یادگیری بطور حقیقی تاکید کرد.

غلامی رئیس گروه های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن برشماری اهداف اصلی برنامه عنوان کرد که نگاه رسانه ای و تبلیغاتی نداریم بلگه نگاه خلاق داشتن در تمامی برنامه ها از مهارت نگارش تا ارزشیابی کیفی- توصیفی و پروژه های علمی و درس پژوهی را مد نظر داریم. تلاش می کنیم تا نگرش بنیادین تغییرکند و آموزش گفتگو با اولیاء، مدیران و معلمان نتیجه بخش خواهد بود.

در طول برگزاری مراسم دانش آموزان دبستان هاجر با اجرای سرود و موسیقی زنده به مراسم جلوه ای خاص بخشیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار