عیادت مدیرکل ورزش و جوانان و پیشکسوتان فوتبال همدان از حاج محسن نیلی

مدیرکل ورزش و جوانان استان و تنی چند از پیشکسوتان فوتبال همدان از حاج محسن نیلی پدر ورزش همدان عیادت و دلجویی کردند.

کد مطلب: ۴۹۵۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از همدان، حاج محسن نیلی موسس باشگاه شهید نیلی همدان و پدر شهید مصطفی نیلی از نخستین بنیانگذار تاسیس باشگاه ورزشی در کشور با 92 سال سن و 60 سال قدمت باشگاه داری در همدان می باشد که توانسته با تلاش های مستمر خود ورزشکاران بی شماری را تقدیم ورزش کشور نمایید.
حاج محسن نیلی این روزها به دلیل کهولت سن در بستر بیماری به سر می برد و به همین جهت رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه ضمیری کامل معاون ورزشی، عیوقیان رئیس هیات فوتبال استان و پیشکسوتان فوتبال همدان برای دومین بار متوالی در طول دو ماه اخیر به منزل ایشان رفتند تا علاوه بر دیدار، جویای آخرین وضعیت جسمانی این پیشکسوت ورزش همدان باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این دیدار گفت: هدف کلی از این دیدار ها زنده نگاه داشتن یاد و خاطره پیشکسوتان ورزش است، ما باید به یاد آنها باشیم و با حفظ حرمت و جایگاه آنها، فضا را برای تکریم و نکوداشت این عزیزان مهیا کنیم.
وی افزود: حاج آقا نیلی برای اعتلای ورزش همدان در عمر پر برکتش زحمات زیادی کشیده است و حق عظیمی بر گردن ورزش استان دارد از خداوند میخواهم که هر چه سریعتر این دلسوز ورزش سلامتی خود را بازیابد .
رسول منعم در پایان اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره پیشکسوتان و خدمات ارزنده آنها در ورزش یکی از اقداماتی است که قطعا می تواند به بسیاری اثبات کند، منش پهلوانی و جوانمردی همچنان در ورزش زنده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار