پیشکسوتان گنجینه‌های ورزش هستند

همدان (پانا) - استاندار همدان گفت: پیشکسوتان ورزش گنجینه های این حوزه هستند و تجربه آنها مسیر موفقیت را برای نسل جوان هموار می سازد.

کد مطلب: ۸۷۴۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
پیشکسوتان گنجینه‌های ورزش هستند

سیدسعید شاهرخی در دومین همایش پیشکسوتان ورزشی استان همدان اظهار داشت: بهره مندی از تجربه گرانبهای پیشکسوتان به توسعه و پیشرفت ورزش کمک شایانی می کند.
وی اضافه کرد: آنها ثمره سال ها تجربه اندوزی و حضور در میادین مختلف ورزشی هستند و دانش این گنجینه ها می تواند به رشد و اعتلای ورزشکاران نسل جوان تاثیر بسزایی داشته باشد.
شاهرخی بیان کرد: امروزه تجلیل از پیشکسوتان در هر عرصه ای وظیفه است و باید جایگاه ارزشمند آنها حفظ و مورد احترام همیشگی باشد.
استاندار همدان افزود: پیشکسوتان راهگشای حل مشکلات و مسائل مختلف جامعه هستند و از همین رو باید از تجربه آنها استفاده موثر صورت بگیرد.
وی یادآور شد: جوانان و نوجوانان نیز برای کسب موفقیت و افتخارآفرینی در عرصه های ورزشی ملی و فراملی از دانش پیشکسوتان استفاده کنند و آنها را الگوی خود قرار دهند.
در این مراسم شماری از پیشکسوتان ورزشی همدان مورد تجلیل قرار گرفتند.
انجمن پیشکسوتان ورزش برای نخستین بار در استان همدان، سال 1395 تشکیل شد و در 2 سال گذشته شاهد مراسم تجلیل از پیشکسوتان این حوزه بوده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار