افتتاح نخستین مرکز فرهنگی و هنری فراگیر در استان قزوین

نخستین مرکز فرهنگی و هنری فراگیر در استان قزوین با حضور و مسئولین استانی و مربیان و مدیر کل اداره کل کانون پرورش فکری استان قزوین مختص کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه افتتاح شد.

کد مطلب: ۴۹۵۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، نخستین مرکز فرهنگی و هنری فراگیر در استان قزوین با حضور و مسئولین استانی و مربیان و مدیر کل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین مختص کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه افتتاح شد.

در این مراسم پس از اجرای آیین افتتاح، مسوولان و مهمانان با امکانات و شیوه خدمات‌رسانی در این مرکز آشنا شدند.

این مرکز فراگیر کانون علاوه بر امکانات موجود در سایر مراکز،اکنون دارای بیش از 900 کتاب بریل و تجهیزات کمک آموزشی و یارانه‌ای ویژه کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه مانند به دید و ... است.

مراکز فرهنگی و هنری فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در کنار اعضای تندرست به کودکان و نوجوانان با نیاز های ویژه هم خدمات رسانی فرهنگی، هنری و...می‌کنند.

هدف از تاسیس این کتابخانه‌ها ترویج مفهوم فراگیر است که بر اساس آن همه‌ی کودکان فرصت آن را خواهند داشت تا درهمه‌ی برنامه ها مشارکت کنند.

در این مراکز علاوه بر امکانات موجود در بخش عادی همانند سایر مراکز فرهنگی هنری کانون، کتاب‌های خاص کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه با موضوعات مختلف، رایانه‌های تجهیز شده، نوارهای گویا، نوارهای ویدئویی و... نیز وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار