به مناسبت دهه فجر

مرکز فرهنگی و آموزشی در بوشهر افتتاح شد

بوشهر (پانا) - فرماندار بوشهر در مراسم افتتاح مرکز فرهنگی و آموزشی گمرک بوشهر گفت پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک از بزرگترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی مردم به وقوع پیوست.

کد مطلب: ۱۲۵۵۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مرکز فرهنگی و آموزشی در بوشهر افتتاح شد

صالح رحیمی اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و با وجود صدها دسیسه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از سوی بدخواهان، ملت ایران امیدوار، مصمم، استوار و با نشاط در راستای نیل به ایرانی آباد و توسعه یافته با عزم و اراده آهنین گام بر می‌دارد.

رحیمی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک از بزرگترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی مردم به وقوع پیوست.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این مرکز با حمایت گمرک جمهوری اسلامی ایران و با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال در فضایی حدود ۴۰۰ متر مربع از ظرفیت برگزاری دوره‌های آموزشی برای ۱۲۳ نفر برخوردار است.

بهروز قره بیگی، توجه به آموزش در گمرک را مورد تاکید قرار داد، گفت: گمرکات استان بوشهر از دیرباز تاکنون به عنوان یکی از مهمترین و بزرگترین گمرکات اجرایی کشور محسوب می‌شوند و این مرکز آموزشی قطعاً نقش بسزایی در آموزش و افزایش سطح دانش کارکنان گمرک ارائه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این مرکز قابلیت برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری را نیز دارد، اظهار کرد: این مرکز آماده برگزاری دوره‌های آموزشی گمرکات جنوب کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار