رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

آموزش و پرورش از دستگاه‌های برتر استان در اجرای برنامه‌های دهه فجر است

بوشهر(پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت اداره کل آموزش و پرورش از نظر کمی و کیفی از دستگاه‌های برتر استان در اجرای برنامه‌های گرامیداشت چهل و سومین بهار انقلاب است.

کد مطلب: ۱۲۵۶۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش از دستگاه‌های برتر استان در اجرای برنامه‌های دهه فجر است

حجه الاسلام یوسف جمالی در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تبریک میلاد امام علی (ع) گفت: هدف برگزاری این جلسه، تجلیل از فعالیت‌های آموزش و پرورش در دهه فجر 1400 است.

رییس ستاد دهه فجر استان بوشهر اظهار کرد: آموزش و پرورش در چهل و سومین بهار انقلاب، یکی از دستگاه‌هایی بود که ببشترین برنامه را اجرا کرده است که ریشه این مهم ناشی از روحیه انقلابی و جهادی مدیرکل است.

وی با اشاره به گلایه رهبر معظم انقلاب از بر زمین ماندن سند تحول بنیادین گفت: کسانی می‌توانند این سند را اجرایی کنند که خود به انقلاب و سند اعتقاد دشته باشند که خوشبختانه این شرایط فراهم شده است.

جمالی خاطرنشان کرد: طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی سبب شد تا از مرزهای تئوری عبوری کنیم و با یک کار عملی، رویش‌های انقلاب را شناسایی کنیم.

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از معلمان به عنوان افسران سپاه پیشرفت کشور ادامه داد: باید نتیجه همه فعالیت‌ها، تربیت دانش‌آموز اخلاق‌مدار و دینی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه گفتمان سازی تربیتی رویکرد ما در آموزش و پرورش است، ادامه داد: در راستای تحقق این هدف، طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی برای نخستین بار در کشور در سال تحصیلی برگزار شد.

علی موحدی اظهار کرد: با هدف گفتمان سازی و ایجاد تحرک و همگرایی، در سال تحصیلی گذشته در طرحی ابتکاری، قرارگاه فرهنگی تربیتی دانش‌آموز با حضور معاونان فرهنگی 25 دستگاه اجرایی و نهاد انقلابی تشکیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار