مردم ایران در پاسداشت انقلاب اسلامی نقش اساسی دارند

خورموج(پانا)‌ - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت مردم ایران در پاسداشت انقلاب اسلامی نقش اساسی دارند و همین امر باعث شده انقلاب اسلامی در جهان منحصر به فرد باشد.

کد مطلب: ۱۲۵۵۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مردم ایران در پاسداشت انقلاب اسلامی نقش اساسی دارند

علی موحدی در سخنرانی مراسم پایانی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خورموج گفت: سالگردپیروزی انقلاب اسلامی زمان یادآوری غدیراست که خداوند وعده عیدالله الاکبر داد. این وعده برای ملت ایران ملموس شد و وجود خارجی پیداکرد.
موحدی افزود: اتمام نعمت الهی یعنی نعمت انقلاب اسلامی و حکومت علوی و فاطمی که در جمهوری اسلامی محقق شد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خویش با بیان اینکه ملت ایران مرهون امام هستند تاکید نمود: هر نامی غیر از "امام امت" جفا به شهیدانی است که برای بلند کردن این نام خون دادند.
موحدی که در مصلای امام خامنه ای خورموج در جمع نمازگزاران و شرکت کنندگان در آیین پایانی مراسم رژه موتوری روز۲۲ بهمن سخنرانی می‌کرد افزود: مردم ایران درپاسداشت انقلاب اسلامی نقش اساسی دارند و همین امر باعث شده انقلاب اسلامی در جهان منحصر به فرد باشد.
او گفت: این جوانان که امروز در مراسم۲۲ بهمن حضور دارند نسلی هستند که در سالهای پیروزی انقلاب متولد نشده بودند ولی با شور وحماسه نشان میدهند که بعد از ۴۰ سال هنوز هم انقلاب اسلامی را دوست دارند.
موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: سرمایه نظام ما شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی است.حضور مردم سرمایه اجتماعی نظام است.
او با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب که دشمنان به زباله دان تاریخ سپرده شده اند گفت: با این وجود جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی با شکوه و عزت همچنان با آرمانهای انقلاب اسلامی وفا دارند و به نظام جمهوری اسلامی و به دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی اعتماد داریم و به فضل الهی می‌توانیم بر مشکلات موجود فائق آییم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: رشد۵۸ در صد باسوادی در استان بوشهر از افتخارات نظام تعلیم وتربیت در جمهوری اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار