معاون اداری و مالی شهرداری شیراز:

بسیج طلایه دار پاسداشت حفظ و اشاعه ارزش های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری پانا: معاون اداری و مالی شهرداری شیراز گفت: بسیج به عنوان یک رکن اساسی و تاثیرگزار همواره طلایه دار پاسداشت حفظ و اشاعه ارزش های انقلاب اسلامی بوده است.

کد مطلب: ۳۵۷۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، محمد حسن اسدی صبح امروز در دیدار با اعضای شورای بسیج حوزه شهدای شهرداری شیراز با تقدیر از عملکرد این شورا اظهار داشت: بسیج به عنوان یک رکن اساسی و تاثیرگزار همواره طلایه دار پاسداشت حفظ و اشاعه ارزش های انقلاب اسلامی است.

معاون اداری و مالی شهرداری شیراز تصریح کرد: بسیج همواره در طول حیات خود در کنار مردم و انقلاب بوده و با تکیه بر آموزه های امام(ره) و با روحیه ایثار و شهادت از ارزش های نظام صیانت کرده است.
وی با اشاره به تفاوت فعالیت های شهرداری شیراز در حوزه بسیج با سایر سازمانها ، اقدامات انجام شده را ممتاز ارزیابی و بیان کرد: اقدامات اعضای شورای بسیج حوزه شهدای شهرداری شیراز در حوزه های مختلف به خوبی جایگاه موثر و نقش پررنگ بسیج را در شهرداری شیراز هویدا ساخته است.
اسدی با اشاره به بیانات بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه "بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمرى است كه شكوفه هاى آن بوى بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق مى دهد"، خواستار تقویت مولفه های آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و نیل به بلوغ فکری فرهنگی و سیاسی در بدنه شورای بسیج شهدای شهرداری شیراز شد.
وی با بیان اینکه بسیجیان باید در تمام زمینه ها یک الگوی تمام عیار باشند، تصریح کرد: تفکر موجود در نحوه فعالیت کارکنان شهرداری به صورت شبانه روزی، نوعی تفکر بسیجی نهادینه شده می باشد که منجر به ارائه خدمات صادقانه به مردم شده است.
معاون اداری و مالی شهرداری شیراز در ادامه حضور نیروهای بسیج حوزه شهدای شهرداری شیراز در مراسم ارتحال امام (ره) و تجدید بیعت با آرمان های امام راحل را ارزشمند و اقدامی قابل تقدیر دانست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به موضوع آموزش را ضروری دانست و آن را حلقه مفقوده و نیاز امروز جامعه عنوان کرد و افزود: با توجه به ضرورت آموزش های عقیدتی، سیاسی و فرهنگی باید به موضوع آموزش توجه جدی تری شود.
اسدی با اشاره به رسالت عمرانی بسیجیان در شهرداری یادآور شد: تفکر بسیجی وار کارکنان شهرداری شیراز باعث شده امروز هیچ پروژه ای در شهرداری متوقف نماند چرا که در تمامی زمینه ها، نیروهای این مجموعه صادقانه و شبانه روزی تلاش کرده اند.
معاون اداری و مالی شهرداری شیراز در پایان با تاکید بر ضرورت بهره گیری حوزه بسیج شهدای شهرداری شیراز از فناوری نوین و استفاده بیشتر از فضای مجازی عنوان کرد: راه اندازی وب سایت این مجموعه و بهره گیری از سیستم اتوماسیون در نامه نگاری ها باید مورد توجه و تاکید جدی قرار گیرد.
گفتنی است در پایان از اعضای شورای بسیج شهدای شهرداری شیراز تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار