افتخاری بزرگ برای جامعه فرهنگیان شهرستان ملارد؛

کسب رتبه‌های برتر استانی و کشوری در جلوه‌های ویژه معلمی توسط معلمان ملاردی

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد از افتخارات بزرگ آموزش و پرورش ملارد و جامعه فرهنگیان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و منتخب شدن یک مدیر نمونه کشوری، راهیابی چهار معلم نمونه به مرحله استانی و کسب 2 رتبه برتر استانی در جلوه‌های ویژه معلمی را از افتخارات این منطقه دانست.

کد مطلب: ۱۴۷۲۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه‌های برتر استانی و کشوری در جلوه‌های ویژه معلمی توسط معلمان ملاردی

سعید تیموری‌راد با اعلام این خبر و تبریک هفته معلم به پانا گفت: «در طرح ستاد بزرگداشت مقام معلم، همه همکاران این شهرستان در مرحله مدرسه‌ای، ارزیابی شدند و ۱۹۱ نفر از همکاران به مرحله منطقه‌ای راه پیدا کردند که از این تعداد ۱۸ نفر منتخب شدند. همه شرکت‌کنندگان در این طرح در 4 سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند. معلمان نمونه بر اساس شاخص‌های وزارتخانه در ابعاد علمی و اخلاقی، ارزش‌ها و توانایی‌های فردی، کارآمدی و روحیه پژوهشگری و میزان اثرگذاری بر فرآیند تعلیم و تربیت انتخاب شده‌اند.»

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد افزود: «همچنین جلوه‌های ایثارگری، دوره‌های ضمن خدمت، سابقه خلاقیت و نوآوری، نظر دانش‌آموزان و اولیا در انتخاب معلمان نمونه مؤثر بوده است. خوشبختانه در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲  مدیر نمونه کشوری از شهرستان ملارد، انتخاب شد و چهار معلم این شهرستان نیز به استان راه یافتند. همچنین 2 نفر از مدیر - آموزگاران این شهرستان در جلوه‌های ویژه معلمی، رتبه‌های برتر استانی را کسب کردند»

این مقام مسئول با اشاره اسامی منتخبان هفته بزرگداشت مقام معلم شهرستان ملارد تشریح کرد: «خوشبختانه امسال یک نفر از شهرستان ملارد به نام مهدی بشیرنژاد به عنوان مدیر نمونه کشوری معرفی شد و آیت قاسمی (دبیر)، صابر جهانی (آموزگار)، کبری اخوت‌کلور (آموزگار) و مهرنوش محمدجانی (دبیر) به عنوان‌ معلمان نمونه به استان راه‌ یافتند. همچنین غلامرضا ملکی (مدیر - آموزگار مدرسه شاهد) و پویا مرادی (مدیر - آموزگار دبستان عدل)، رتبه‌های برتر استانی در جلوه‌های ویژه معلمی را از آن خود کردند. کسب این انتخاب‌ها و مقام‌ها حکایت از جایگاه مدیران و معلمان ملاردی و توانمندی‌های آنان و نیز جایگاه آموزش و پرورش این شهرستان دارد.»

تیموری‌راد در معرفی معلمان نمونه منطقه‌ای خاطرنشان کرد: «افسانه دهقان مدیر نمونه، معصومه اسدیان معاون آموزشی نمونه، سهیلا صمدی معاون پرورشی،  منیره منصوری مراقب بهداشت، افسانه فهیم‌آرا مربی مشاوره نمونه، اکرم افشار آموزگار، لیلا کریمی آموزگار تربیت‌بدنی، رقیه امیری دبیر نمونه، سپیده هادی‌نژاد، سمیه توکلی‌کرهوردی، آرزو نبی‌زاده رشوند، حدیده معروفی و منصوره جدیدی، دبیران منتخب نمونه منطقه‌ای این شهرستان هستند.»

وی ضمن تبریک به همه همکاران منتخب تصریح کرد: «بی‌شک حیات کنونی بشری، وامدار انسان‌های شریفی است که در این سنگر در راه رشد و شکوفایی علمی و اخلاقی جامعه تلاش می‌کنند. معلمان نمونه، جزو نخبگان شهرستان هستند و در این راستا ضمن آنکه از این عزیزان به نحو شایسته تجلیل به عمل آمد از قابلیت‌های معلمان نمونه به عنوان مشاوران افتخاری در جهت پیشبرد اهداف نظام آموزشی و پرورشی استفاده می‌کنیم.»

خبرنگار : خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار