پارادوومیدانی قهرمانی جهان؛

نشان برنز پاپی در پرتاب نیزه

تهران (پانا) - نمایندگان ایران در دومین روز از رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان در کوبه ژاپن،‌ صاحب دو نشان برنز شدند.

کد مطلب: ۱۴۷۵۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نشان برنز پاپی در پرتاب نیزه

مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان ۲۰۲۴ به میزبانی شهر کوبه ژاپن در حال برگزاری است؛ امروز شنبه امان الله پاپی در ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۷ به مصاف حریفان خود رفت و توانست با ثبت حدنصاب ۴۹.۶۰ ضمن شکستن حدنصاب آسیا، جایگاه سوم مسابقات و ننشان برنز را به دست آورد.

پیش از این حامد امیری دیگر نماینده کشورمان در ماده پرتاب وزنه F۵۵ از کسب مدال بازمانده بود.

یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان پارادو ومیدانی با حضور ۱۰۷۳ ورزشکار از ۱۰۴ کشور جهان از ۲۸ اردیبهشت تا پنجم خرداد برگزار می‌شود و طی این رویداد ۱۷۱ سری مدال توزیع خواهد شد و نفرات اول و دوم هر ماده نیز موفق به کسب جواز حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ خواهند شد.

11131089_219

در دومین روز از رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان در شهر کوبه ژاپن، سامان پاکباز در پرتاب وزنه کلاس F۱۲ با حریفانی از لتونی، ازبکستان، اسپانیا، صربستان، رومانی و مولداوی رقابت کرد و با کسب رکورد ۱۴.۵۶ متر به نشان برنز رسید.

امان اله پاپی در ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۷ به مصاف حریفان خود رفت و توانست با ثبت حدنصاب ۴۹.۶۰ ضمن شکستن حدنصاب آسیا، جایگاه سوم مسابقات و نشان برنز را به دست آورد.

رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان تا ۵ خرداد در ژاپن ادامه دارد و کاروان ایران با ۱۷ ورزشکار زن و مرد در این رقابت‌ها حضور دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار