برنامه روز دوم جشنواره اعلام شد

قوی تن ،خزائی پور و بهرام توکلی به برج میلاد می آیند

خبرگزاری پانا: در دومین روز از سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر 4 فیلم سینمایی برای اهالی رسانه و هنرمندان به روی پرده برج میلاد می‌رود.

کد مطلب: ۴۸۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، در دومین روز برگزاری رسمی جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی «آفتاب مهتاب زمین» ساخته علی قوی تن در ساعت 14 به روی پرده برج میلاد خواهد رفت.

همچنین در ساعت 16:30 فیلم سینمایی «تابستان طولانی» ساخته علی خزاعی‌فر در سالن همایش‌های برج میلاد اکران خواهد شد.

داستان این فیلم در مورد سال‌های اولیه جنگ تحمیلی بر علیه مردم شریف ایران در سال 1362 است. همه مردان یک روستای دورافتاده در جنوب خراسان به جبهه رفته‌اند. حسن پسر بازیگوش 10 ساله گمان می‌کند آن تابستان بدون پدر بهترین تابستان عمرش خواهد بود. او مسئولیت خود در قبال خانواده‌اش را درک نمی‌کند. اما با نزدیک شدن به آخر تابستان حوادثی ناخوشایند برای حسن اتفاق می‌افتد و باعث می‌شود حسن در طول یک تابستان خیلی بیش از آنچه حق اوست به حقایق تلخ زندگی پی ببرد.

سومین فیلم سینمایی روز دوم که به نظر می‌رسد کمی حال و هوای جشنواره را عوض کند «آسمان زرد کم عمق» به کارگردانی بهرام توکلی است. در این فیلم که ساعت 19:30 اکران خواهد شد، ترانه علیدوستی، صابر ابر، سحر دولتشاهی، سعید چنگیزیان و حمید رضا آذرنگ به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که زوج جوانی در مدتی کوتاه لحظات زندگی گذشته‌شان را مرور می‌کنند و این مرور خاطرات، زندگی حالشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سی و یکمین جشنواره بین اللملی فیلم فجر در پایان دومین روز خود مهمان فیلم سینمایی «دل بی قرار» ساخته قربان محمد پور در ساعت 22 خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار