در نشستی با کاندیداها مطرح شد

بایدها و نبایدهای قانونی تبلیغات انتخاباتی در کلام فرماندار قم

فرماندار قم برخی بایدها و نبایدهای قانونی تبلیغات انتخاباتی را در نشستی با کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد.

کد مطلب: ۴۶۵۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، رضا سیار در نشستی با کاندیداهای مجلس شورای اسلامی که بعد از ظهر پنجشنبه در تالار معصومیه استانداری برگزار شد، با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: ملت ایران به پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری حضور پرشوری در انتخابات هفتم اسفند خواهند داشت و سابقه تاریخی ملت نیز این موضوع را به خوبی ثابت کرده است.

وی با اشاره به اینکه 515 شعبه رأی‌گیری در شهر قم و 98 شعبه در سایر شهرهای استان مستقر خواهند شد، ابراز کرد: نامزدها اجازه دارند در هر یک از مناطق 8 گانه شهرداری یک ستاد تبلیغاتی برای آقایان و یک ستاد برای خانم‌ها داشته باشند و با نامزدهایی که بیش از این تعداد، ستاد ایجاد کنند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

فرماندار قم ادامه داد: نصب بنر، پوستر و پلاکاردهای بزرگتر از قطع قانونی تخلف محسوب شده و با افراد خاطی برخورد خواهد شد.می‌شود.

سیار افزود: تمام نامزدهایی که بیرون از چارچوب قانونی عمل کردند، پس از پایان انتخابات احضار و مورد بازخواست قرار خواهند گرفت.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات استان قم با اشاره به نظارت نیروی انتظامی بر فعالیت‌های تبلیغاتی ابراز کرد: چهار اکیپ نیروی انتظامی به شکل 24 ساعته بر نحوه اجرای فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها نظارت دارند تا از انجام اقدامات خلاف قانون جلوگیری لازم به عمل آید.

سیار برگزاری دوره‌های آموزشی برای ماموران دریافت رأی را مورد توجه قرار داد و گفت: برای ماموران دریافت رأی دوره‌های آموزشی دقیق برگزار شده است تا هیچ مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

وی افزود: قطعا رعایت قانون توسط نامزدها و طرفداران آنها این حماسه را به کام مردم شیرین خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار