انتشار چهار مجموعه شعر و ترانه جدید

چهار کتاب مجموعه شعر و ترانه جدید توسط انتشارات بوتیمار منتشر و راهی بازار نشر شد.

کد مطلب: ۴۵۹۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ انتشارات بوتیمار به تازگی ۴ کتاب جدید از مجموعه‌های شعر و ترانه های خود را منتشر و کتابفروشی‌ها کرده که ۲ عنوان از آن ها مربوط به کتاب‌های «دوره دوم شعر معاصر» این ناشر هستند.
به این ترتیب عناوین ۱۲۳ و ۱۲۴ این مجموعه منتشر شده اند. «به رنگ پاییز» سروده محمد میرشکار به عنوان کتاب صد و بیست و سوم و «همصدایی با دوئت شبانصبحگاهی» سروده هادی ابراهیمی رودبارکی به عنوان کتاب صد و بیست و چهارم «دوره دوم شعر معاصر» به چاپ رسیده اند.
«به رنگ پاییز» ۴۳ شعر کوتاه سپید را در بر گرفته و با ۹۲ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۸۵ هزار ریال به چاپ رسیده است.
«همصدایی با دوئت شبانصبحگاهی» هم ۶۹ شعر کوتاه سپید را درباره موضوعات مختلفی از جمله مشکلات جهانی مانند وضعیت کودکان غزه در بر می گیرد و با ۱۱۶ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۱۰ هزار ریال به چاپ رسیده است.

کتاب دیگری که این ناشر در حوزه شعر به چاپ رسانده، «عبور بستنی شاتوتی» سروده محبوبه طاهری است. این کتاب دو فصل دارد و در مجموع اشعار سال های ۹۰ تا ۹۴ طاهری را شامل می شود.

فصل اول کتاب، ۵۹ شعر سپید کوتاه و فصل دوم هم ۱۳ شعر را در بر می گیرد. این کتاب با ۹۲ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۹۰ هزار ریال منتشر شده است.
چهارمین کتاب شعری هم که بوتیمار به تازگی چاپ کرده، یک مجموعه ترانه با عنوان «من به توان تو» است که ترانه های اشکان اسکندرزاده را شامل می شود. این کتاب که نسبت به ۳ کتاب یادشده، حجم بیشتری دارد، با یک یادداشت نثر با عنوان «دور از تصور» شروع می شود و ۶۳ ترانه را در بر می گیرد.
این کتاب هم با ۱۵۶ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۲۰ هزار ریال به چاپ رسیده است.
منبع:مهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار