رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان میرجاوه خبر داد:

همکاری آموزش پرورش و سپاه پاسداران در خدمت رسانی به مردم مناطق محروم

به مناسبت هفته وحدت 10 بیمارستان صحرایی به همت قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق کشور در سیستان و بلوچستان افتتاح شده است، .

کد مطلب: ۴۴۱۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سیستان و بلوچستان، این بیمارستان ها که با هدف محرومیت زدایی از سوم تا هشتم دی ماه در نقاط صعب العبور و کمتر توسعه یافته جنوب شرق کشور چون شندل هیرمند ، جزینک زهک ، لادیز میرجاوه ، سرباز ، سیرکان سراوان، زرآباد، کنارک، دلگان، فنوج و قلعه گنج کرمان افتتاح شد شامل بخش های آزمایشگاه، کلینیک تخصصی، فوق تخصصی، قلب و جراحی قلب، عروق، اورژانس، پوست، اطفال، ارتوپد،اورولوژی می باشد.

حسینعلی دهباشی رییس اداره آموزش و پرورش گفت : در راستای تحقق فعالیت های فرا سازمانی در هفته وحدت شاهد برپایی بیمارستان های صحرایی سپاه پاسداران در مدارس استان می باشیم.

وی گفت : اداره آموزش و پرورش شهرستان میرجاوه در برپایی بیمارستان صحرایی دکتر شهید قاضی سنندج در مدرسه شبانه روزی مطهری لادیز، نهایت همکاری را با سپاه شهرستانی میرجاوه داشته است .

وی افزود : آموزش و پرورش میرجاوه مفتخر است که در طرح انسان دوستانه خدمت به محرومین استان و محرومیت زدایی سپاه پاسداران نقش دارد .

گفتنی است بیمارستان صحرایی شهید قاضی مستقر در دبیرستان شبانه روزی لادیز تاکنون توانسته بیش از 3500 بیمار را در این بیمارستان ویزیت کند .

شایان ذکر است :تمام خدمات این بیمارستان به صورت رایگان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و همچنین کار مشاوره و برگزاری کلاس های آموزشی و بهداشتی برای بیماران نیز در محل بیمارستان انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار