رییس کنفدراسیون پاورلیفتینگ آسیا:

ورود رشته پاورلیفتینگ به بازیهای آسیایی نویدبخش روزهای خوش

رییس کنفدراسیون پاورلیفتینگ آسیا گفت: ورود رشته پاورلیفتینگ به بازیهای آسیایی نویدبخش روزهای خوش برای ورزش ایران است.

کد مطلب: ۴۳۲۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی ، فرشید سلطان در آیین افتتاحیه مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور به میزبانی ارومیه افزود: تیم ملی پاورلیفتینگ ایران یکی از قدرتهای برتر قاره کهن آسیا بوده و همواره جزو دو تیم برتر این قاره بوده است.


وی ادامه داد: با تلاش زیاد توانستیم رشته پاورلیفتینگ را در بازی های آسیایی 2017 عشق آباد پاکستان بگنجانیم.


سلطانی گفت: با انجام تست دوپینگ از ورزشکاران فعال در اردوهای آمادگی و همکاری انجمن مبارزه با دوپینگ با این کنفدراسیون امید آن می رود که به زودی شاهد برگزاری مسابقات کیفی تر در این رشته باشیم.


مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: میزبانی شهر ارومیه در برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور در سطح مطلوبی آغاز شده است و هم اکنون میزبان نزدیک به 300 ورزشکار و عوامل اجرایی هستیم.


عبدالله چمن گلی اظهار کرد: این استان از آغاز سالجاری تاکنون میزبان بیش از 30 مسابقه بین المللی و کشوری در رشته های مختلف بوده است.


وی ادامه داد: کشور ایران به دنبال دیپلماسی ورزشی است و برای تحقق این هدف ما باید دارای مدیرانی در سطح کرسی های آسیایی و جهانی باشیم.


محمد علیزاده امامزاده رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان غربی نیز در این آیین گفت: گسترش اخلاق مداری و روحیه پهلوانی در کنار انجام رقابتهای ورزشی از اهداف مهم این هیات در میزبانی این مسابقات است.


مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان از روز شنبه 14 آذر ماه به میزبانی ارومیه آغاز شده و به مدت سه روز ادامه دارد.


در این دوره از رقابتها 280 ورزشکار، مربی، سرپرست و عوامل اجرایی از 17 استان کشور حضور دارند.


این مسابقات در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه در حال برگزاری است.


در این آیین ورزشکاران تیم های شرکت کننده به انجام رژه پرداختند و در حاشیه آن به 10 نفر از شرکت کنندگان هدایایی به رسم یادبود از سوی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار