احداث بزرگترین خانه پاورلیفتینگ در هیر

اردبیل(پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل گفت: امسال کار احداث بزرگترین خانه پاورلیفتینگ و مچ‌انداز را در شهر هیر آغاز خواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
احداث بزرگترین خانه پاورلیفتینگ در هیر

به گزارش اداره کل ورزش و جوانان اردبیل ، سجاد انوشیروانی ،مدیرکل ورزش و جوانان استان در مراسم تجلیل از جهان پهلوان پیمان ماهری‌پور هیر در شهر هیر اظهار کرد: ما خوشحال هستیم که یکی از جوانان مستعد استان با حضور در مسابقات جهانی و بین‌المللی توانسته در رشته پاورلیفتینگ برای استان اردبیل افتخار کسب کرده و رکورددار جهان باشد.

او به استعدادهای ناب استان در رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه رشته‌های مقاومتی اشاره کرد و گفت: استان اردبیل در رشته‌های رزمی، وزنه‌برداری، کشتی، پاورلیفتینگ و بدنسازی از شرایط مساعد در تربیت و معرفی استعدادهای ناب به ویژه جوانان و نوجوانان علاقمند برخوردار است تا با حضور آنها در تیم‌های ملی شاهد درخشش این ورزشکاران و جوانان مستعد باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: بر همین اساس و به درخواست اهالی هیر قرار است اولین و بزرگترین خانه پاورلیفتینگ در شهر هیر راه‌اندازی شود که انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز در راه‌اندازی سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی در این مناطق محروم آستین بالا زده و وارد میدان شوند.

انوشیروانی افزود: ما خوشحال هستیم که امروز با حضور مسئولان استان اردبیل شاهد تجلیل و تکریم از چهره خوشنام ورزش پاورلیفتینگ در هیر هستیم و امیدواریم در مسابقات مختلف جهانی همچنان درخشش پیمان ماهری‌پور از هیر را شاهد بوده و نام و آوازه او را بیشتر بشنویم.

اودر بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا در سالجاری در کنار حمایت از ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی زمینه شناسایی و معرفی استعدادهای مختلف را در رشته‌های متعدد فراهم کرده و جایگاه استان اردبیل را در ورزش قهرمانی ارتقا دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: با بهبود شرایط کرونا در ماه‌های آینده انتظار می‌رود سالن‌ها و اماکن ورزشی فعالیت خود را از سر گرفته و یک سیر صعودی را در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار