دانشگاه فرهنگیان تأثیرگذارترین دانشگاه در آینده ی کشور است

استاندار همدان گفت: دانشگاه فرهنگیان تأثیرگذارترین دانشگاه در آینده ی کشور است و هیچ دانشگاهی به اندازه ی آن نمی تواند در آینده ی کشور موثر باشد.

کد مطلب: ۴۲۸۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان همدان، محمدناصر نیکبخت در نشست هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان همدان با بیان این مطلب، گفت: فعالیت فرهنگی و آموزشی در توسعه ی هر کشور بیشترین تأثیر را دارد و کشوری توسعه پیدا می کند که انسان های توسعه یافته ای داشته باشد.
وی افزود: این آموزش و پرورش است که دانشجوی شایسته و متناسب برای دانشگاه تربیت می کند ، پس اصل و ریشه و اساس کار فرهنگی در آموزش و پرورش است.
نیکبخت با یادآوری جایگاه دانشسرای عالی تربیت معلم در گذشته ی آموزشی کشور، تصریح کرد: انتظار مردم از دانشگاه فرهنگیان همان انتظار از دانشسرای عالی است و باید دانشگاهی باشد که به همه امور علمی مسلط و خروجی آن دانشجوی عالم باشد.
استاندار همدان گفت: با دانشجویان باید به گونه ای رفتار کرد که انسان های تربیت یافته ای به جامعه وارد شوند و سرآمد باشند، زیرا پایه ی کار دانشگاه فرهنگیان فرهنگی و آموزشی است.
نیکبخت با بیان این که دنیا از نظر علمی متوقف نمی شود و همواره در حال پیشرفت است، تصریح کرد: باید متناسب با جهان پیشرفت کنیم، زیرا جوان ایرانی جوان توانمندی است.
همچنین در این نشست که مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشت، اعضای هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان گزارشی از آخرین وضعیت دانشگاه ارائه و تصمیماتی نیز در راستای بهبود وضعیت دانشگاه اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار