مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه فرهنگیان کشور:

بنیاد خیرین دانشگاه فرهنگیان ‌تشکیل شد

اردبیل (پانا) - مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان گفت: بنیاد خیرین دانشگاه فرهنگیان نیز تشکیل شده و خیرین بزرگی اعلام آمادگی کردند تا در حوزه آموزش و تربیت معلمان فعالیت داشته باشند.

کد مطلب: ۸۷۷۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
بنیاد خیرین دانشگاه فرهنگیان ‌تشکیل شد

حجت‌الاسلام سیدامین‌اله دادگر در مراسم تجلیل از دانشجویان برتر دانشگاه فرهنگیان استان در سالن فدک اردبیل اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه راهبردی و استراتژیک درنظام جمهوری اسلامی ایران است و باید تربیت و آموزش دانشجو معلمان با نهایت دقت و در سطح بالای علمی صورت گیرد .

وی گفت : در حوزه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش باید به اولویت‌ها توجه شود و اساتید دانشگاه فرهنگیان نباید تنها به آموزش اکتفا کنند چرا که در کنار آموزش، پرورش هم جزو اولویت‌های اساسی است .

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان افزود: سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل آموزش و پرورش است اهمیت این دانشگاه را برای ما روشن می‌کند و باید مسئولان با به روزآمدی سیستم آموزشی در دانشگاه فرهنگیان و حل مشکلات این دانشگاه در راستای ارتقاء نظام آموزشی کشور اقدام کنند .

دادگر بیان کرد: سرعت به روزرسانی و ارتقای سطح علمی اساتید قابل قبول نیست و بسیار کند پیش می‌رود و نیاز است وزارت آموزش و پرورش نگاهی جدی و اساسی به دانشگاه فرهنگیان داشته باشد .

وی تصریح کرد: با رویکرد جدید و مساعدت سازمان برنامه بودجه مقرر شده تا مقدمات جدا شدن بودجه دانشگاه فرهنگیان از آموزش و پرورش و الحاق آن به آموزش عالی فراهم شود تا نیازهای پایه‌ای واساسی این دانشگاه و ارتقای سطح علمی محقق شود .

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: بنیاد خیرین دانشگاه فرهنگیان نیز تشکیل شده و خیرین بزرگی اعلام آمادگی کردند تا در حوزه آموزش و تربیت معلمان فعالیت داشته باشند .

دادگر با بیان اینکه تعلیم و تربیت معلمان کمتر از انرژی هسته‌ای نیست، گفت : دانشمندان ما را همین معلمان تربیت کردند و نیاز است جایگاه و شان معلم در جامعه حفظ و پاسداری شود .

وی بیان کرد : معلمان علاوه بر بالا بردن سطح علمی جامعه و آموزش دانش آموزان نقش تربیت نسل‌ها را بر عهده دارند که نقشی بسیار حائز اهمیتی را در آینده جامعه دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار