آزمون کارآموزی وکالت جمعه برگزار می شود/آغاز توزیع کارت از فردا

زمان دریافت كارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت كانونهای وكلای دادگستری ایران سال ۱۳۹۴ اعلام شد.

کد مطلب: ۴۲۷۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، آزمون‌ ‌کارآموزی وکالت سال ۹۴ صبح روز جمعه ۶ آذر در ۲۳ شهرستان برگزار می شود و کارت شرکت در آزمون برای داوطلبان از روز دوشنبه ۲ آذر بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

داوطلبان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی باید مطابق بند «ب» این اطلاعیه به حوزه‌های رفع نقص مندرج در جدول مندرج در سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

متقاضیان شركت در آزمون‌، برای تهیه پرینت كارت شركت در آزمون باید با پایگاه سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات درخواستی یک نسخه پرینت از كارت شركت در آزمون تهیه کنند.

داوطلبان باید براساس زمان، تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون و هم چنین اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامی است.

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی كارت شركت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱ ،۲ ،۳ ،۴، ۹ و ۱۰ (نام خانوادگی - نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، كدملی، تاریخ فارغ التحصیلی، عنوان رشته تحصیلی) كارت شركت در آزمون وجود دارد لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذكور در قسمت ویرایش اطلاعات حداكثر تا تاریخ ۶ آذر منحصراً به پایگاه سنجش مراجعه کرده و اصلاح کنند.

درصورتی كه داوطلبی نسبت به بندهای ۵ و ۶ (جنس و معلولیت) معترض باشد ضروری است در روزهای چهارشنبه ۴ آذر و یا پنجشنبه ۵ آذر از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ براساس جدول مربوطه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کنند.

چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند ۷ (سهمیه ثبت نامی) كارت شركت در آزمون وجود دارد (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان- سپاه پاسداران و وزارت جهاد كشاورزی) لازم است برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود حداكثر تا تاریخ ۹ آذرماه به ارگان مربوط مراجعه کنند.

چنانچه كارت شركت در آزمون فاقد عكس است و یا دارای اشكالاتی از جمله، فاقد مهر بودن عكس، واضح نبودن عكس و ... است و به هر دلیل داوطلب موفق به تهیه پرینت كارت شركت در آزمون نشده باید در روزهای چهارشنبه ۴ آذر و یا پنجشنبه ۵ آذر از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ با همراه داشتن ۲ قطعه عكس ۴ × ۳ و كارت ملی یا شناسنامه عکسدار شخصاً به باجه رفع نقص مراجعه کند.

درهای ورودی حوزه های امتحانی راس ساعت ۸:۰۰ (هشت صبح) بسته خواهد شد و شروع فرآیند برگزاری آزمون راس ساعت ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه صبح) خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار