آغاز فرایند توزیع کارت آزمون وکالت از فردا

تهران (پانا) - فرایند توزیع کارت آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری ایران فردا سه‌شنبه آغاز می‌شود و این آزمون صبح روز جمعه 9 آذرماه در 25 شهرستان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۷۳۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فرایند توزیع کارت آزمون وکالت از فردا

کارت شرکت در آزمون مذکور برای کلیه داوطلبان از فردا سه‌شنبه 6 آذرماه براساس‌ مندرجات‌ بند «الف‌» این‌ اطلاعیه‌ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

کلیه داوطلبان از فردا سه‌شنبه 6 آذرماه برای مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون باید به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به آدرس فوق مراجعه و با وارد کردن اطلاعات درخواستی یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه کنند و براساس زمان، تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. ضمناً متذکر می‌شود که تهیه کارت منحصراً به روش فوق امکان‌پذیر است.

آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون

آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان در اطلاعیه سازمان سنجش قرار داده شده است. داوطلبان چنانچه درباره مندرجات کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده کردند، لازم است به شرح زیر اقدام کنند.

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 3، 4، 9 و 10 (نام خانوادگی - نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کدملی، تاریخ فارغ التحصیلی، عنوان رشته تحصیلی) کارت شرکت در آزمون وجود دارد لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در قسمت ویرایش اطلاعات حداکثر تا تاریخ 9 آذرماه منحصراً به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام کنید و در صورتی‌که برای موارد مشروح ذیل معترض هستید ضروری است در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 7 و 8 آذرماه از ساعت 8:30 الی 12:00 و 14:00 الی 17:00 براساس جدول مندرج در ذیل این اطلاعیه به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کنید.

چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند 7 (سهمیه ثبت‌نامی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد (ارگان‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، ستاد کل نیروهای مسلح - سپاه پاسداران و وزارت جهاد کشاورزی) جهت اعلام مغایرت حداکثر تا تاریخ 9 آذرماه منحصراً به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و برای اصلاح موارد اقدام کنید تا در صورت تأیید سهمیه از سوی ارگان مربوط، سهمیه مورد نظر برای آنان اعمال شود، در غیراینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نیست.

چنانچه کارت شرکت در آزمون شما فاقد عکس است یا چنانچه عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مُهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و ... است یا چنانچه موفق به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون نشده‌اید ضروری است در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 7 و 8 آذرماه از ساعت 8:30 الی 12:00 و 14:00 الی 17:00 با همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار شخصاً به باجه رفع نقص حوزه مربوطه (براساس جدول شماره دو) مراجعه کنید و موضوع را دنبال کرده تا مشکل برطرف شود. بدیهی است هرگونه مراجعه در این خصوص در روز آزمون قابل پذیرش نخواهد بود و با افراد خاطی مطابق مقررات مربوط رفتار خواهد شد.

چنانچه شماره داوطلب شما چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا است، لازم است به باجه رفع نقص حوزه ذیربط مراجعه کنید.

همزمان با قرار گرفتن کارت شرکت در آزمون بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان از ضوابط آزمون، برگ راهنمای شرکت در آزمون نیز بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور قرار داده می‌شود که لازم است هر داوطلب با مطالعه دقیق آن برای حضور در جلسه آزمون و پاسخگویی به سوالات اقدام کنند. در صورت ضرورت داوطلبان می توانند از آن پرینت تهیه کنید.

در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق یا سوزن به همراه داشته باشد.

درهای ورودی ِحوزه های امتحانی راس ساعت 8:00 (هشت صبح) بسته خواهد شد. به داوطلبان توصیه می‌شود قبل از بسته شدن درهای ورودی در جلسه آزمون حاضر باشند. شروع فرآیند برگزاری آزمون راس ساعت 8:30 (هشت و سی دقیقه صبح) خواهد بود. لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درِ سالن‌های امتحانی به حوزه آزمون ممانعت می‌شود.

داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، بی‌سیم، جزوه، کتاب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار