گیلان مقام سوم مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور را کسب کرد

در جریان مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان 17 و 18 کشور ، تیم گیلان عنوان سوم را کسب کرد .

کد مطلب: ۴۱۱۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان روز شنبه گفت : در پایان این دوره از رقابت ها که در همدان جریان داشت ، تیم وزنه برداری گیلان موفق شد روی سکوی سوم قهرمانی کشور قرار گیرد .
اصغر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم وزنه برداری گیلان که با شش وزنه بردار در این دوره از رقابت ها حضور یافته بود ، در نهایت دو مدال نقره و دو مدال برنز کسب کرد .
وی اظهار کرد: در جریان این رقابت ها و در پایان مسابقات دسته 56 کیلوگرم ، امیرمحمد خورسندی وزنه بردار گیلانی موفق به کسب یک مدال نقره رقابت های قهرمانی جوانان کشور شد .
وی ادامه داد : همچنین محمدرضا ملکی دیگر وزنه بردار جوان شایسته گیلانی در دسته 94 کیلوگرم موفق شد یک مدال نقره و دو مدال برنز مسابقات قهرمانی جوانان کشور را کسب کند.
رئیس هیات وزنه برداری گیلان بیان کرد : نریمان دولتخواه در وزن 69 کیلوگرم، صادق فرضی زاده و فردین فلاح شمسی در وزن 77 کیلوگرم و محمدجواد شیرعلی زاده در وزن 105 کیلوگرم دیگر وزنه برداران گیلانی بودند که در رقابت های قهرمانی کشور حضور داشتند اما موفق به کسب مدال نشدند .
وی اضافه کرد: همچنین مسعود محرابی و اکبر خورشیدی به عنوان مربی و علیرضا خوش کنار به عنوان سرپرست ، تیم وزنه برداری جوانان استان گیلان را در رقابت های قهرمانی کشور همراهی می کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار