دیدار گودرزی با مسئولان فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین

وزیر ورزش و جوانان در نشست مشترک با جمعی از مسئولان ورزش جانبازان و معلولین، حرکت این مجموعه را حرکتی رو به جلو و همراه با برنامه دانست.

کد مطلب: ۴۰۶۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، این نشست امروز در محل وزارت ورزش و جوانان با حضور دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان، افشارزاده مدیرکل حوزه وزارتی و مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان، خسروی وفا، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و جمعی از مسئولان ورزشی این فدراسیون اعم از رئیسان و نایب رئیسان انجمن های ورزشی و معاونت ها برگزار شد.

گودرزی در ابتدای این نشست اظهار کرد: در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین کارها به صورت روتین انجام می شود و شاهد این هستیم که این فدراسیون حرکتی باقوت و برنامه به سوی توسعه دارد.

وی افزود: خوشبختانه مسئولان و کارکنان در مجموعه کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون می دانند که چه می کنند و چه برنامه ای برای آینده و توسعه دارند و این مساله به خاطر تفکر حاکم بر این دو مجموعه است که برآیند آن توفیقات و افتخاراتی است که همه شاهدش هستیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که خسروی وفا نقش اساسی در این همگرایی دارد، گفت: این همگرایی سبب شده تا حرکت این مجموعه ها با روال منظم و بدون کمترین حاشیه انجام شود.

گودرزی در ادامه افزود: همان طور که در آمارها و ارقام ارائه شده از سوی مسئولان ذکر شده، ظرفیت بسیار خوبی در ورزش بانوان نهفته است که اگر بیشتر از آن حمایت شود، شاهد اتفاقات خوبی در آن خواهیم بود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به کمبود اعتبارات دولتی خاطرنشان کرد: این مساله همیشه وجود داشته که با کمبود اعتبارات دولتی روبرو باشیم و این امری طبیعی است. اما می توان این کمبودها را با استفاده از منابع دیگری نظیر، منابع مردمی و اسپانسرها جبران کرد و این مساله نیازمند برنامه ریزی و اقدام مناسب است.

گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: با تمام توان تلاش می‌کنم درخواست‌های مطرح شده از سوی جامعه ورزش جانبازان و معلولین را جامه عمل بپوشانم و امیدوارم بتوانیم در این زمینه گامی کوچک برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار