تغییر نام یک فدراسیون تا شهریور امسال

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت فلسفه وجودی ورزش جانبازان و معلولین توانمند‌سازی و توانمندیابی ورزشکاران این حوزه است و نام فدراسیون به فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توانمندیابان تغییر خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۱۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تغییر نام یک فدراسیون تا شهریور امسال

‌به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، اسبقیان رئیس فدراسیون در مجمع انتخاباتی هیئت اردبیل گفت: این استان به لحاظ قهرمانی در ورزش جانبازان و معلولین درگذشته در بین استان‌های برتر قرار داشته است. استان اردبیل با درخشش ورزشکاران جانباز و معلول همچون جلیل باقری جدی، مدبر، طلوعی، شفیع شکوهی، کریم بایرامی و فاتحی و دیگر ورزشکاران در پارالمپیک ها و مسابقات جهانی افتخارات بزرگی را کسب کرده است که باید این جایگاه تثبیت شود.

اسبقیان افزود: فلسفه وجودی ورزش جانبازان و معلولین توانمند سازی و توانمندیابی ورزشکاران این حوزه است و نام فدراسیون به فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توانمندیابان تغییر خواهد کرد که وزارت ورزش و جوانان موافقت خود را اعلام کرده است و در شهریور ماه با برگزاری مجمع این تغییر نام انجام خواهد گرفت.

رئیس فدراسیون اضافه کرد: ورزشکاران جانباز و معلول استان اردبیل باعث افتخار ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و باید از فرصت های به وجود آمده استفاده کنیم و انتخاب داور نوری یک فرصت ارزنده برای هیئت استان اردبیل است تا بتوانیم بار دیگر ورزش جانبازان و معلولین این استان را در جایگاه ویژه ای ببینیم.

وی تصریح کرد: در کمیته پارالمپیک طرح یاران شهید سلیمانی برنامه ریزی شده که هدف این طرح شناسایی جانبازان مدافع حرم،امنیت و مرز است که مدیریت این ستاد در استان‌ها با مدیرکل بنیاد شهید است که در این طرح جانبازان جوان در رشته‌های مختلف شناسایی و استعدادیابی خواهند شد و وظیفه ما است که قدر این ارزش‌ها را بدانیم و آنها را ارج بنهیم.

اسبقیان گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط رئیس جمهور ابلاغ شده و به منزله قانون بوده و لازم الاجرا است. در این مصوبه دستگاه‌های اجرایی کشور موظف هستند اقدام مشترکی را در راستای حمایت از توانمندسازی ورزش جانبازان و معلولین انجام دهند. همچنین ۱۷ دستگاه اجرایی نیز وظایف اختصاصی با شرح وظایف مشخص دارند که به طبع آن دستگاه‌های اجرایی متناظر در استان‌ها مکلف هستند همکاری لازم را داشته باشند. ستاد این مصوبه به ریاست مدیران کل استانی و دبیری رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان تشکیل شده که پیگیر اجرای مصوبه در استان خواهد بود.

رئیس فدراسیون در پایان از اداره کل ورزش و جوانان این استان برای تشکیل این مجمع در موعد مقرر تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار