کارشناس اداره کل آموزش و پرورش :

نهادها و سازمانها با توانمندی های سازمان دانش آموزی آشنا نیستند

خبرگزاری پانا : کارشناس اداره کل آموزش و پرورش گفت : نهادها و سازمانها و معلمان با توانمندی های سازمان دانش آموزی آشنا نیستند .

کد مطلب: ۴۰۰۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد

رحمت الله ممیز در گفتگو با خبرنگار پانا افزود: سازمان دانش آموزی چون یک نهاد غیر دولتی است میتواند به حل مشکلات آموزش و پرورش و بخصوص حل مشکلات اقتصادی آموزش و پرورش کمک کند.
وی در ادامه افزود: به نظر من بچه ها با فعالیت هایی که این سازمان میتواند داشته باشد آشنا نیستند و همچنین بزرگ ترها یعنی ما معلمین هم با توانمندی های این سازمان آشنا نیستیم و دانش آموزان فقط با بحث های حاملین قرآن وگارد پرچم و فعالیتهای ظاهری این سازمان آشنا هستند؛بایدبرای پیشرفت سازمان دانش آموزی تبلیغات بیشتر را وارد برنامه و کار کرد.
وی در زمبنه رویکرد جدید سازمان دانش آموزی گفت : سازمان دانش آموزی چون یک نهاد غیر دولتی است ؛میتواند به در راستای حل مشکلات آموزش و پرورش بخصوص مشکلات اقتصادی آموزش و پرورش کمک کند و همچنین میتواند با تشکیل انجمن های مختلف دانش آموزان را در مسولیت ها مشارکت دهد .
وی در زمینه خبرگزاری پانا گفت : چون این خبرگزاری یک خبرگزاری دانش آموزی است میتواند به یکی از برجسته ترین خبرگزاری ها تبدیل شود واگر بتواند در صحنه های مختلف حضور داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار