همایش بزرگ توانمندی های نخبگان پیشتاز پسر استان قم برگزار شد

قم (پانا)- به همت معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم و با هدف ارتقاء ساحت تربیت اجتماعی دانش آموزان و با حضور مدیران و مسئولین استانی و کشوری همایش بزرگ توانمندی های نخبگان پیشتاز پسر استان قم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۹۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
همایش بزرگ توانمندی های نخبگان پیشتاز پسر استان قم برگزار شد

پیش از ظهر امروز دومین روز از برگزاری مانور توانمندی های نخبگان پیشتاز پسر استان قم با حضور قاسمی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار، شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش قم، محمدی معاون پژوهش و مقدمی معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قم، رضایی مدیر آموزش سازمان دانش آموزی کل کشور و سایر مسئولین از نهادها و ارگان های استان قم در سالن ورزشی فرزانگان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پور محمدیان رئیس سازمان دانش آموزی ضمن قدردانی از زحمات مسئولین آموزش و پرورش به ویژه مدیر کل محترم و عنایت ویژه معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم جهت برگزاری این همایش عظیم اظهار داشت: امروز سازمان دانش آموزی با تفکر انقلابی و اسلامی و عمل به منویات مقام معظم رهبری و همچنین تلفیق روحیه شاد دانش آموزان با هم توانسته گامی مؤثر در جهت ارتقاء ساحت های تربیتی دانش آموزان، علی الخصوص تربیت اجتماعی آنان بردارد.

در ادامه مدیر کل آموزش و پرورش استان قم ضمن تقدیر و تشکر از عوامل سازمان دانش آموزی استان در خصوص برگزاری این همایش خاطر نشان کرد: انتظار مسئولین از سازمان دانش آموزی ارتقاء جایگاه رفیع معنوی دانش آموزان قمی و انتقال این روحیه به سایر دانش آموزان کشور در اردوهای ملی و استانی است، که این مهم بحمد الله با کسب 17 پرچم افتخاری که دانش آموزان قمی از اردوی ملی گذشته کسب کردند محقق شده و ما را برای رسیدن به این سطح نزدیکتر کرده است.

شیخ الاسلام افزود: دانش آموز جوان و نخبه امروز ما می تواند با توکل به خدا و حفظ روحیه شاد و اجتماعی به توفیقاتی دست یابد، که امروز ما به همت پیشتازان استان قم به آن افتخار می کنیم.

وی ضمن اشاره به تحقق تشکیل 350 گروه پیشتاز در سطح استان تأکید کرد: همه همت دانش آموزان با شعار ایمان، تلاش و مجاهدت به بار خواهد نشست و انشاء الله ثمره آن را خواهیم دید.

در پایان این مراسم دانش آموزان پیشتاز گوشه ای از توانمندی های خود را همراه با مانورهای تشکیلاتی شامل چوب بندی و گره زنی، چادر زنی، امداد و کمک های اولیه، مخابره و جهت یابی اجرا کردند.

گفتنی است این مانور به مناسبت 21 اردیبهشت سالروز تصویب اساسنامه سازمان دانش آموزی به مدت دو روز و با حضور 1500 پیشتاز دختر و پسر در مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در استان قم برگزار شد.

/مهدی جنتی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار