دبیر کل جشنواره های فرهنگی و هنری کشور:

دانش آموزان امروز باید از فضای مجازی استفاده ی بهینه کنند

خبرگزاری پانا :دبیر کل جشنواره های فرهنگی و هنری کشور گفت:دانش آموزان از فضای مجازی در پیشرفت جامعه و فتح قله های دانش استفاده کنند.

کد مطلب: ۳۸۹۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،مهدی اکبر زاده در مراسم افتتاحیه ی سی و سومین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان کشور در توصیه به دانش آموزان دختر گفت:سعی کنید که در طی زندگی خود کلمه و آثاری از خود با درون مایه و محتوایی شامل وطن دوستی و روحیه ی ملی و مذهبی و عقابد اسلامی از خود به جا بگذارید.
وی با اشاره به تعداد آثار فرهنگی دبیرخانه ی جشنواره فرهنگی و هنری اظهار داشت:بیش از 5 میلیون نفر از کل کشور در رشته های 5گانه ی هنر های دستی و تجسمی،هنر های آوایی،هنر های نمایشی و فیلم کوتاه،ادبی و پژوهشی و رسانه فضای مجازی شرکت داشته اند که از این تعداد حدود 241آثار ادبی و پژوهشی ،164اثر در زمینه ی رسانه و فضای مجازی به جشنواره راه پیدا کرده اند.
اکبر زاده با اشاره به این که حدود 14 میلیون دانش آموز در رشته های هنری شرکت کرده اند تصریح کرد:امسال کار خوبی در زمینه ی مشارکت دانش آموزان صورت گرفته که این تعداد حاکی از وجود قابلیت ها و استعداد های بی نظیر و وافر در سطح کشور است.
دبیر کل جشنواره های فرهنگی و هنری کشور در خطاب به شرکت کنندگان بخش داستان و شعر گفت:دست نوشته ها و آثار شما در عصر انتظار می تواند راهگشا و تاثیرگزار باشد .
همچنین مهدی اکبرزاده به دانش آموزان تاکید کرد:شما 3 روز در این مکان خواهید بود و دوستانی از گوشه و کنار این سرزمین پیدا خواهید کرد و فضای خوبی است که ائین دوستیابی را به اجرا در آورید.
وی پیرامون مسئله ی فضای جامعه خاطرنشان کرد:امروزه فضا،فضای ارتباطی خوبی است.کسانی که دیدی منفی نسبت به فضای مجازی دارند دارای دیدگاه اشتباهی می باشتد درحالی که ما باید ازفضای مجازی برا ی تحقق اهداف هایمان و پیشرفت جامعه در ابعاد مختلف استفاده کنیم.
اکبرزاده اظهارداشت:اگرمیخواهید انسان های خلاقی باشید، بایستی ازدنیای واقعی خارج شده زیرا توان تصور خیلی ازاتفاقات دردنیای واقعی وجودندارد.
وی دانش آموزان خلاق را دانش آموزانی معرفی میکند که باوجود حداقل امکانات میتوانند آنچه را که در دنیای واقعی وجودندارد خلق کنند و به صورت اثرهنری ی ادبی مطرح کنند.
مهدی اکبرزاده درپایان درخطاب به دانش آموزان داستان نویس گفت:گاهی قدرت کلمات وقتی که به صورت منظم قراربگیرندتاثیرگذارتراز نصیحت هاوسخنرانی هاست به همین دلیل شعروداستان ازجایگاه ویژه ای برخورداراست.




ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار