مدیرآموزش و پرورش شهرستان طارم در جلسه هم اندیشی مدیران مدارس این شهرستان گفت:

استفاده بهینه از فضای مجازی نیاز به آموزش و یادگیری دارد

زنجان (پانا) - مدیرآموزش و پرورش شهرستان طارم در جلسه هم اندیشی مدیران مدارس این شهرستان عنوان کرد که استفاده بهینه از فضای مجازی نیاز به آموزش و یادگیری دارد.

کد مطلب: ۹۱۴۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
استفاده بهینه از فضای مجازی نیاز به آموزش و یادگیری دارد

نقی صفری مدیر این اداره در جلسه هم اندیشی مدیران مدارس شهرستان گفت: «فضای مجازی به عنوان چاقویی دولبه هم نعمت است و نقمت و استفاده بهینه از آن نیاز به آموزش و یادگیری دارد.»

صفری افزود: «ما در جهانی زندگی می کنیم که گرفتار امواج بمباران اطلاعاتی هستیم باید با فرهنگ‌سازی و رعایت قانونمندی و با احترام به دیگران از آن در جهت ارائه عملکرد و دستاوردهای خود بهره بگیریم.»

وی خاطر نشان کرد: «جهت افزایش راندمان یادگیری و احترام به دیگران، ورود موبایل به مدارس مطلقا ممنوع می باشد و مدیران مدارس باید به دانش آموزان و اولیای آنان اطلاع رسانی لازم را در این زمینه به عمل آورند.»

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان به اهمیت ایجاد نشاط و پویایی با حفظ شئونات اسلامی و رعایت مقررات و قوانین اشاره نمود و خواستار نظارت و فعالیت متناسب مدیران در این زمینه شد.

مدیر اداره در ادامه به لزوم همکاری با سایر ادارات با هماهنگی قبلی توسط اداره جهت اجرای برنامه ها اشاره کرد و در عین حال به استقلال آموزشی و پرورشی مدارس و لزوم کسب مجوز جهت حضور سایر ارگان ها تأکید نمود.

در نهایت هریک از معاونین آموزش و پرورش و کارشناسان حراست و ارزیابی عملکرد به بیان طرح‌ها و برنامه‌ها در حوزه کاری خود پرداختند.

علی نظری معاون آموزشی اداره به اجرای طرح مدیریت تعالی در مدرسه، افزایش ده دقیقه‌ای ساعات زنگ تفریح در ماه مبارک رمضان و زمینه‌سازی شرایط لازم جهت برگزاری امتحانات نوبت دوم اشاره نمود.

در پایان عباداله عبادی معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران مدارس به خاطر اجرای برنامه‌های مختلف نظیر برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی، ورزشی و.. کسب مقام توسط تعدادی از دانش آموزان در مسابقات استانی را به فال نیک گرفت.

عبادی به اهمیت هدایت تحصیلی مناسب در مدارس متوسطه اول و دوم، ایجاد پایگاههای کلاس های اوقات وفراغت تابستانی در مدارس، مدیریت بهینه فضای مجازی و ارائه کلیپ عملکرد، بر لزوم نظارت بر اجرای برنامه هایی نظیر همایش ها، سرود،نمایش، قرآن و .. تأکید نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار