برگزاری اختتامیه جشنواره بچه های محراب در شهرستان ری

خبرگزاری پانا: اختتامیه جشنواره بچه های محراب با تجلیل از موذنین و مکبرین برتر زیر 15 سال، در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۳۸۶۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این مراسم گفت: حضور قرآنی نوجوانان کشور باعث افتخار و خوشحالی هر فرد متدینی است و قطعا ذخیره ای معنوی و الهی برای آخرت آنان و والدینشان است.
محمود صلاحی ابراز امیدواری کرد، که چنین مراسم هایی که با حضور قاریان قرآن، موذنین و مکبرین برگزار می شود روز به روز در کشور افزایش یابد.
وی در ادامه گفت: صدای مکبر در حین اقامه نماز جماعت باعث خشنودی نمازگزاران شده و ضمن اینکه وظیفه ای دینی است حاکی از هنرمندی و اعتماد به نفس فرد مکبر است.
دراین مراسم خانواده مرحوم محمود مرتضایی فر، که سالها به عنوان مکبر نماز جمعه تهران فعالیت می کرد و در میان انقلابی ها به وزیر شعار معروف بود، با اهدای لوح سپاس، تجلیل شدند.
جشنواره «بچه های محراب» با مشارکت ائمه جماعات و پایگاه های فرهنگی مساجد، زیر نظر سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران طی دو مرحله و در ده منطقه شهر تهران با هدف ترویج و توسعه آیین ها و مناسک دینی و مذهبی میان نوجوانان برگزار شد.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار