پنجمین جشنواره «بچه‌های محراب» در فضای مجازی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - پنجمین جشنواره «بچه‌های محراب» ویژه کودکان و نوجوانان پسر در رشته‌های مکبری و موذنی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۶۱۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پنجمین جشنواره «بچه‌های محراب» در فضای مجازی برگزار می‌شود

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ملوک سید‌آبادی دبیر اجرایی پنجمین جشنواره «بچه‌های محراب» و رییس فرهنگ‌سرای اخلاق گفت: انس و الفت بیشتر کودکان و نوجوانان با نماز و جهت دهی استعدادهای درخشان به سمت و سوی نغمات دینی از جمله اهداف این جشنواره است.

وی افزود: در راستای تجلیل و تکریم و اشاعه سنت حسنه اذان گویی و مکبری، پنجمین جشنواره «بچه‌های محراب» بین پسران در رده سنی ۸ تا ۱۲ سال در رشته مکبری و نوجوانان ۱۲ تا ۱۶ سال در رشته موذنی در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

رییس فرهنگ‌سرای اخلاق در تبیین شیوه اجرای جشنواره گفت: کودکان ۸ تا ۱۲ سال برای شرکت در رشته مکبری و نوجوانان ۱۲ تا ۱۶ سال برای شرکت در رشته موذنی تا پایان ماه مبارک رمضان می‌توانند پس از تهیه فیلم تکبیرگویی یا اذان گویی خود،(حداکثر یک دقیقه) از طریق فضای مجازی با دنبال کردن صفحه اینستاگرام بچه‌های محراب به نشانی bachehayemehrab به صورت دایرکت یا از طریق شماره همراه 09354455314 به پیام رسان‌های؛ روبیکا، سروش و واتساپ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

سیدآبادی شاخص‌های ارزیابی جشنواره را «رعایت ترتیب»، «صوت و لحن»، «صحت قرائت و فصاحت» و «آراستگی ظاهری» برشمرد و افزود: هیات داوران بلافاصله پس از پایان ماه مبارک رمضان بر اساس شاخصه‌های مذکور، ۱۴ نفر برتر در هر رشته «مکبری»و «موذنی» را انتخاب می‌کنند و هدایایی به آنها اهدا می‌شود.

دبیرخانه پنجمین جشنواره «بچه‌های محراب» در فرهنگ‌سرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است و شماره تلفن 33355036 آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار