با معاونین پرورشی ۹۴

معاون پرورشی یزد: حضور پررنگ خانواده‌ها در اجرای برنامه‌های پرورشی

خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی استان یزد با اشاره به حضور پررنگ خانواده ها در اجرای برنامه های پرورشی و تربیتی این استان گفت: مشارکت خانواده ها در اجرای برنامه های پرورشی مطلوب است.

کد مطلب: ۳۷۵۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد

علی سرداری در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، درخصوص اجرای بخش نامه های پرورشی استان یزد افزود: یکی از مهم ترین مشکلاتی که در اجرای بخش نامه ها وجود دارد که گاهی نمی توان همه بخش نامه ها را اجرایی کرد، مشکل اعتبارات بوده که کافی نیست اما مشارکت خانواده ها در اجرای برنامه ها مطلوب است.


وی با اشاره به پتانسیل کمک های مردمی و خانواده ها در سطح استان یزد به منظور اجرای برنامه های پرورشی گفت: اخیرا مرکز مشاوره دانش آموزی در شهرستان میبد توسط خیرین احداث شده است و خوشبختانه نقش خانواده ها در این بخش پررنگ است اما در برخی حوزه ها فقط باید اعتبارات دولتی تزریق شود تا بخش نامه ها قابلیت اجرا داشته باشد.

سرداری با بیان اینکه در حوزه پرورشی دغدغه های عمومی وجود دارد، اظهار داشت: شاید بتوان گفت همه کشور درگیر موضوع پرورشی هستند اما مهم ترین بحثی که در این بخش وجود دارد به روز شدن فعالیت ها مطابق با تغییرات اجتماعی است که از ضروریات روز کشور است تا در نهایت دانش آموزان بتوانند مسایل و مشکلات خود را به نوعی حل کنند.


معاون پرورشی و فرهنگی استان یزد افزود: مسایل پرورشی نیاز به زیرساخت هایی دارد که شاید از قبل به آن کمتر توجه شده است یا به مرور زمان بعد از احیای امور تربیتی نیاز است که بیشتر به آن توجه شود تا فضای تربیتی منطبق با اوضاع روز جامعه باشد.


وی با اشاره به مشکلاتی که بر سر راه حوزه پرورشی وجود دارد، خاطرنشان کرد: مهم ترین مشکلی که در حال حاضر وجود دارد مسایل مالی است که البته همه دولت گرفتار آن است اما در مجموع انتظار می رود که به بحث پرورشی نگاه ویژه ای شود تا فعالیت های مد نظر در سطح مدارس و استان ها اجرا شود.


سرداری در ادامه گفت: از عمده ترین دغدغه هایی که ما در جامعه داریم تربیت نسل آینده کشور مطابق با جامعه اسلامی است که باید بتوانیم در برنامه هایی که داریم زمینه حل مشکلات را هم فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار