معاون و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش یزد:

مسابقات دانش آموزی زمینه ساز ارتقا مهارت های دانش آموزان است

یزد (پانا) - معاون و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش یزد گفت: مسابقات دانش آموزی فرهنگی هنری می تواند مهارت دانش آموزان را ارتقاء دهد تا دانش آموزان نیز بتوانند در زندگی مهارت خود را به ثروت تبدیل کند.

کد مطلب: ۸۱۷۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات دانش آموزی زمینه ساز ارتقا مهارت های دانش آموزان است

"علی سرداری" در بازدید از روند برگزاری مسابقات دانش آموزی فرهنگی هنری استان یزد که در مجموعه تالار فرهنگیان یزد برگزار شد؛ در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: سطح مسابقات فرهنگی هر سال با توجه با برنامه های مدارس در سطح بالاتر و غنی تری برگزار می شود که امسال نیز شاهد سطح بالای کیفی آن بودیم.
سرداری افزود: اگر اعتبارات لازم را داشته باشیم و با سازمان هایی که پتانسیل بیشتری دارند همکاری کنیم می توانیم به این مسابقات رونق ببخشیم.
وی هدف از برگزاری این مسابقات را استعدادیابی و پرورش مهارت های دانش آموزان عنوان کرد و افزود: کشف استعداد های دانش آموزان یکی از مهمترین معقوله های تعلیم و تربیت است که این مسابقات ما را به این هدف نزدیک می کند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش یزد ادامه داد: برگزاری این مسابقات می تواند زمینه ساز ارتقاء برخی از استعداد های دانش آموزان باشد و همین زمینه ای برای تغییر زندگی آن ها شود.
وی با اشاره به توانایی مسابقات دانش آموزی در ارتقا مهارت های زندگی، گفت: اعتقاد داریم هر دانش آموز باید مهارت خاصی را داشته باشد و این مسابقات می تواند مهارت آن ها را ارتقاء دهد تا دانش آموزان نیز بتوانند در زندگی مهارت خود را به ثروت تبدیل کند.
سرداری در آخر خاطرنشان کرد: آثار برگزیدگان این مسابقات در مرحله استانی که با حضور 900 دانش آموز پسر در نخستین روز از این دوره از مسابقات برگزار شد، به مرحله کشوری فرستاده می شود تا پس از ارزیابی اولیه از دانش اموزان برای مسابقه کشوری که در تابستان برگزار می شود دعوت به عمل آید.

/مهدی محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار