قائم مقام کمیته امدادامام خمینی(ره) خراسان شمالی:

حامی یابی برای ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی

خبرگزاری پانا:قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: اولین برنامه کمیته امداد استان در ماه مبارک رمضان حامی یابی برای ایتام تحت پوشش این نهاد است.

کد مطلب: ۳۶۴۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد علی اکبریانی با بیان اینکه در سال های گذشته برای بیش از 6 هزار یتیم بی سرپرست کار خیرخواهانه حامی یابی انجام شده است افزود: هم اکنون بیش از 25 هزار حامی ونیکوکارحمایت های مادی ومعنوی ایتام این نهاد را به عهده دارند.

وی اطعام نیازمندان و توزیع جیره ی خشک مواد غذایی در مناطق محروم و روستاهای دورافتاده ،سرکشی از خانواده های نیازمندان ورسیدگی ویژه به بحث توانمند سازی نیازمندان را از برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد

وی با بیان اینکه جهت گیری تمامی خدمات کمیته امداد به سمت توانمند سازی نیازمندان است، خاطر نشان کرد: تا کنون اقدامات در خور توجهی در این زمینه انجام شده به طوری که خراسان شمالی 3 سال متوالی رتبه ی اول کشوری در حوزه اشتغال و جذب منابع را کسب کرده است .

وی افزود : در چند سال گذشته این نهاد مردمی بیش از 23 هزار شغل در استان ایجاد کرده و بیش از 6 هزار خانواده را توانمند ساخته و از گردونه حمایت کمیته امداد خارج کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار