آمادگی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی برای سفر رئیس جمهور به استان

خبرگزاری پانا: مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی گفت: پس از هماهنگی‌های لازم با مسئولان استان و اطلاع از برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور آمادگی کامل داریم که این سفر را به صورت کامل پوشش داده و اطلاعات لازم و کافی را در اختیار مخاطبان قرار دهیم

کد مطلب: ۳۵۸۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، احمد مهدوی افزود: بر اساس برنامه ‌ریزی ها، فعالیتهای شبکه اترک به سه بخش پیش از سفر ، حین سفر و پس از سفر رئیس جمهور تقسیم بندی شده است .

وی خاطرنشان کرد : در برنامه های پیش از سفر رئیس جمهور ، علاوه بر اطلاع رسانی به موقع و آماده سازی مردم استان برای استقبالی با شکوه ؛ مسئولان استانی ضمن حضور در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی درباره طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی ، فرهنگی و اقتصادی که طی سفر ریاست جمهوری کلنگ ‌زنی یا بهره‌ برداری خواهد شد ، توضیحات لازم را ارائه می دهند ، همچنین مصاحبه با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ، امام جمعه بجنورد ، استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی درباره سفر ریاست جمهوری از دیگر برنامه‌های شبکه استانی اترک است .

مهدوی عنوان کرد: حین سفر ریاست محترم جمهور نیز شبکه اترک ، دیدار عمومی آقای دکترروحانی با اقشار مختلف مردم با صفای خراسان شمالی را به صورت زنده و دیدار با گروه های مختلف اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی را به طور کامل پوشش می‌دهد .

مدیرکل صداوسیمای مرکزخراسان شمالی تصریح کرد: معاونت خبرمرکز خراسان شمالی با بیش از ده گروه خبری دربجنورد و دیگر شهرهای استان افتتاح طرحهای عمرانی و سفر وزراء و نمایندگان رئیس جمهور به شهرستانها را پوشش می‌دهد.

وی افزود : دستاوردهای سفر دولت یازدهم به استان و مصوبات این سفر پس از سفر رئیس جمهور در برنامه های مختلف صدا وسیما ی استان با حضور مسئولان پردازش می شود .

مدیر کل صدا وسیمای خراسان شمالی تصریح کرد: ارتباط با شبکه های سراسری صدا وسیما از جمله برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک ، شمعدونی شبکه شما و شبکه خبر ، شبکه های رادیویی ایران ،فرهنگ،ورزش، جوان و سلامت در پیش و هنگام سفر از دیگر برنامه های صدا وسیمای خراسان شمالی برای انعکاس مطلوب این سفر است.

وی عنوان کرد :مراسم اسقبال از رئیس جمهور در فرودگاه بجنورد ،دیدار عمومی با مردم در استادیوم تختی ،دیدار با علما و نخبگان ، سخنرانی در جمع سرمایه گذاران ،نشست شورای اداری و نشست خبری رئیس جمهور به صورت زنده از شبکه اترک پخش می شود و شبکه خبر سخنرانی رئیس جمهور و نشست خبری و دیدار با علما و نخبگان را به صورت زنده انعکاس می دهد.

رئیس جمهور بیست و چهارم خرداد ماه به استان خراسان شمالی سفر می کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار